改款的雪佛兰科迈罗确实是一款神车,将很快取代“美国肌肉”粉丝墙上目前的海报。
A v Evropi ga bomo lahko občudovali le na slikah, saj zaradi preveč agresivne zunanje podobe na naše ceste žal ne sme zapeljati.
Chevrolet Camaro ZL-1
Težava je že pri najbolj športni različici Chevrolet Camara 带标签 ZL-1。它有 挑衅的 “body kit”, ki po evropskih standardih predstavlja preveliko nevarnost za pešce. Včasih je birokracija resnično prestroga, a tako pač je. Vseeno pa dirkališča, na katerih se odvija tekmovalna serija GT4, težav s pešci nima. Tam je Camaro ZL-1 vedno dobrodošel, a če se hoče kosati s konkurenti v razredu GT4, ga je bilo treba pred tem še malce predelati.
Chevrolet Camaro GT4.R
Nalogo so zaupali strokovnjakom pri Pratt & Miller Engineeringu, ki že imajo nekaj izkušenj s predelovanjem avtomobilov, še posebno Corvett. Tako je nastal Camaro GT4.R, zajetnih 259.000 ameriških dolarjev vredni mišičnjak. Izkazal se je že na samem začetku, saj je že osvojil “pole position” in 4 zmage. Ohlinsovo vzmetenje, Brembov zavorni paket in aerodinamični dodatki iz 碳纤维 so le nekatere izmed sestavin tega uspešnega recepta. Glavno sestavino seveda predstavlja predelani 6,2-litrski 8-valjni motor 和 650马力. K zmesi dodajmo še 6-stopenjski sekvenčni menjalnik Xtrac in že smo pri avtomobilu, ki je sposoben zmagovati.
阅读更多: CHEVROLET LEGO BATMOBILE V NARAVNI VELIKOST JE IZDELAN IZ VEČ KOT 300 TISOČ KOCK LEGO
更多信息:
雪佛兰网站