这个罗马尼亚汽车品牌自 60 年代中期以来一直生产商用车。这也是为什么宣言并不让我们感到惊讶,因为雷诺 1999 年收购的这个品牌最近在风格和内容上都开始进步。并呈现出越来越多有趣的产品。
Dacia je predstavila konceptno vozilo MANIFESTO, ki je morda njen največji korak naprej v smislu inovacij doslej. Sami ga imenujejo kar laboratorij. MANIFESTO, ki je električni terenec, opremljen z nekaj zanimivimi inovacijami, ki bi lahko zelo spremenile vlogo podjetja v avtomobilski industriji. Prva stvar, ki jo boste opazili na vozilu, razen geometrijske oblike, je pomanjkanje vrat, oken in vetrobranskih stekel. Slednje naj bi vozniku in sopotnikom omogočilo vstop v naravno okolje. Posebne in inovativne pa so tudi brezzračne pnevmatike, ki so odporne na predrtje za terensko zanesljivost in dolgo življenjsko dobo.
Poudarki v sami notranjosti vključujejo armaturno ploščo z vgrajenim zaslonom, ki se integrirata z vašo osebno pametno napravo. Zahvaljujoč modularni funkciji YouClip je na voljo tudi dovolj prostora za dodatno opremo. Celotna notranjost avtomobila se lahko očisti “z vodnim curkom”, kar utrjuje njegovo namenjenost terenu. Temu služijo tudi odstranljive sedežne prevleke suhe, jih je mogoče spremeniti v spalne vreče. Kot korak k trajnosti je Dacia velik del notranjosti izdelala iz reciklirane plastike in naravnih materialov, kot je pluta.
Strešni prtljažnik lahko “prenaša” vse vrste tovora, saj se nosilci lahko spreminjajo v različne konfiguracije. Dacia se je že dvignila nad ostale z inovativnimi modularnimi strešnimi nosilci Sandero Stepway in Jogger, ki bodo kmalu na voljo v Dusterju. Ta multifunkcionalnost je nadvse zaželena.
Koncept Dacia MANIFESTO je le koncept. Temveč bo s svojo tehnologijo in zmogljivostmi navdihoval prihodnje modele podjetja. Avto bo predstavljen na pariškem avtomobilskem salonu v oktobru.