法拉利用 Portofino 取代 California T 仅仅三年时间。现在已经到了对金属板进行具体手术干预并对法拉利进行一些基本改变的时候了。
Glavna “tehnološka” novost modela Ferrari Portofino M je na novo razvit osemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Slednji ima za 20% manjši modul sklopke in za 35 odstotkov večji navor kot menjalnik, ki ga nadomešča.
虽然是 波托菲诺 v “italijanskem hlevu” označen kot “vstopni” model, je Portofino M glede zmogljivosti še vedno čisto pravi Ferrari. Potrebuje le 3,45 sekunde, da se z mesta požene do 100 km/h in pod desetimi sekundami (v 9,8 sekunde) doseže znamko 200公里/小时. Pospeševanje pa lahko nadaljuje tja do 320公里/小时. Z novim menjalnikom je namreč za kanček hitrejši od predhodnika.
波托菲诺 je prvi Ferrari, ki je bil kdaj razkrit izključno na spletu. V osnovi ima “pomlajeni” model Portofino M nekaj vizualnih sprememb, s katerimi je kabriolet s trdo streho dobil agresivnejši videz. V notranjosti je “številčnica” Manettino s petimi položaji, vključno z novim dirkaškim načinom, ki se osredotoča predvsem na povečanje užitka v vožnji in zabavo za volanom. Za izboljšanje narave GT 车 法拉利 ponuja nove možnosti dodatkov, kot so prezračevanimi in ogrevanimi sedeži ter različni napredni sistemi za pomoč vozniku (ADAS).
Portofinu M bo do konca leta sledil še en svetovni prvenec, kot ga obljublja Ferrari. Identiteta modela ni razkrita, lahko pa gre za razširjeno različico avtomobila 812 Superfast, glede na to, da smo pred kratkim videli veliko vohunskih posnetkov s testiranjem prototipov. Bomo od Ferrarija slišali še pred koncem leta?