某些汽车成为传奇。拥有忠实观众的福特野马值得以复古别致的形式重生。
福特野马 je v proizvodnji ostajal dobrih 30年, dokler se pri Fordu leta 1996 niso odločili, da končajo njegovo pot. Od takrat so navdušenci nad SUV-ji in terenci obupno čakali novice o vrnitvi ikoničnega “terenca”. In po množici konceptov se je naše potrpljenje z razkritjem novega Forda Bronco končno izplačalo.
Morda najzanimivejši del te predstavitve je dejstvo, da Ford kane ime Bronco uporabiti kot novo blagovno znamko svojih terenskih vozil, ki naj bi tekmovala z Jeepom in Land Roverjem ter seveda z vsemi drugimi v tem zanimiven in “neobljudenem” segmentu.
Seveda se je vrnil trivratni klasični model ter prvič tudi model Bronco s štirimi vrati. A so tu še modelne različice “sport”, ki opdirajo popolnoma svoj segment – saj malega “klenega” SUV pravzaprav ni. Nekateri modeli imajo celo odstranljive karoserijske dele – vrata in streho za vožnjo na prostem, kar je izjemno ter podobno kot pri Wranglerju.
在 Fordu zagotavljajo, da so se pripravili na klenost in izponjujejo nekatere ekstremne standarde trpežnosti – vse to z namenom, da bi “družina” Bronco na terenu delovala res odlično.
Poleg tega se ta nova družina vozil ponaša tudi z najboljšim razmerjem vlečenja v svojem razredu razredu in ima najboljši odmik od tal.
V povezavi s svojimi zmogljivimi motorji EcoBoost z do 310 konjskimi močmi, bo vse skupaj precej zanimivo prav tudi na terenu. Ford obljublja, da bodo novi modeli Bronco izjemno prilagodljivi kupcu in njegovim potrebam ter tako zelo, zelo individualni. Cene se bodo v Ameriki začele pri 29.995 dolarjih, svojega pa si lahko Američani rezervirajo s pologom v višini 100 dolarjev. Jeep Wrangler je tako dobil izjemnega konkurenta, ki zna prevzeti krono.
Galerija: Ford Bronco (2021)
更多信息:
福特网站