哈雷戴维森无疑是世界上最传统的摩托车制造商之一。他们是一家忠于制造钢马的老派公司。但即使有了它们,时代也在发生变化,而新款哈雷戴维森 Fat Bob 绝对是这家美国公司变革的先兆之一。
Dosedanja šasija, z imenom Dyna, se je za vedno poslovila, saj jo od leta 2018 dalje nadomešča tako imenovano ogrodje softail. Harley-Davidson Fat Bob bo zaradi te spremembe veliko pridobil, saj bo vožnja z njim od zdaj prijetnejša. Fat Bob bo imel na prednjem kolesu dvojne močne diske, 28-stopinjski naklon krmila in nastavljivo zadnje vzmetenje. Na izbiro sta dva motorja, oba Milwaukee Eight V-twin 带标签 107 分别 114. Te številke označujejo prostornino motorja v kubičnih inčih, kar v kubičnih centimetrih pomeni 1746 分别 1868. Fat Bob tehta 295 kilogramov, kar je v primerjavi s predhodnikom kar 15 kilogramov manj. Zaradi spremembe šasije je ta zdaj za 65 % trša, ima 50 % manj sestavnih delov in potrebuje za 22 % manj varjenja. Prednja pnevmatika ima širino 130 mm, zadnja 150毫米, obe pa sta oblečeni okoli 16-palčnega platišča. S tem sta tudi največji in najbolj agresivni pnevmatiki, ki jih na svoje motorje namešča 哈雷戴维森.
阅读更多: V LJUBLJANI SE JE ODPRLA PRVA TRGOVINA HARLEY-DAVIDSON V SLOVENIJI
Razmere na trgu so tako tudi Harley-Davidsona prisilile v spremembe, in če bodo te takšne, kot jih opazujemo pri preobrazbi Fat Boba, 它可以 novih domislic in novih rešitev za motocikle že zelo veselimo.
阅读更多: HARLEY-DAVIDSON GRE NA TRG ELEKTRIČNIH MOTORNIH KOLES
Galerija slik: Harley-Davidson Fat Bob