艺术系列连锁酒店推出了一项名为“反向点评”的新计划。在一个有趣的概念中,他们想要扭转评价的逻辑:酒店员工不是客人在各种网络上对酒店进行评分,而是酒店员工对客人进行评估。为客人评分的酒店会奖励最高评分的客人免费住宿、额外优惠以及晚餐和午餐。
Art Series 这是 hotel, ki ocenjuje svoje goste. Prav ste prebrali: namesto da bi gosti ocenili, koliko so zadovoljni s posameznimi vidiki svojega bivanja v hotelu, hotelsko osebje ocenjuje goste. Veriga hotelov Art Series se je na tak način lotila konstruktivnega promoviranja vljudnega odnosa do hotelskega osebja, varovanja hotelske lastnine in navsezadnje vzpostavljanje spoštljivega odnosa do okolja.
阅读更多: 一家经营奶酪的银行
Hotel goste spodbuja, da čim manjkrat menjajo brisače in rjuhe, 硒 ne vedejo prevzetno in ob odhodu ne puščajo popolnoma neurejenih prostorov. Najbolje ocenjenim gostom hotel ponuja brezplačne obroke in nočitve ter kup drugih ugodnosti. Več o projektu si lahko ogledate v spodnjem videoposnetku.