FBピクセル

Hotel, ki ocenjuje svoje goste

Veriga hotelov Art Series Hotel je začela nov program z imenom »Reverse Reviews«. V zanimivem konceptu so želeli obrniti logiko ocenjevanja: namesto da gostje na raznih omrežjih podajo oceno hotela, hotelski uslužbenci ocenjujejo goste. Hotel, ki ocenjuje svoje goste, najboljše ocenjene nagradi z brezplačnimi prenočišči, dodatnimi ugodnostmi ter večerjami in kosili.

Art Series それはです hotel, ki ocenjuje svoje goste. Prav ste prebrali: namesto da bi gosti ocenili, koliko so zadovoljni s posameznimi vidiki svojega bivanja v hotelu, hotelsko osebje ocenjuje goste. Veriga hotelov Art Series se je na tak način lotila konstruktivnega promoviranja vljudnega odnosa do hotelskega osebja, varovanja hotelske lastnine in navsezadnje vzpostavljanje spoštljivega odnosa do okolja.

続きを読む: チーズを扱う銀行

Hotel z ocenjevanjem gostov promovira spoštljiv odnos
Hotel z ocenjevanjem gostov promovira spoštljiv odnos.

Hotel goste spodbuja, da čim manjkrat menjajo brisače in rjuhe、せ ne vedejo prevzetno in ob odhodu ne puščajo popolnoma neurejenih prostorov. Najbolje ocenjenim gostom hotel ponuja brezplačne obroke in nočitve ter kup drugih ugodnosti. Več o projektu si lahko ogledate v spodnjem videoposnetku.

詳しくは

詳しくは:
www.artserieshotels.com.au

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。