fbpx

现代 IONIQ 6:年度最与众不同的电动汽车

照片:现代

现代汽车正在向电气化迈出重大具体步骤,IONIQ品牌正在加入IONIQ 6的另一个成员。这家韩国汽车制造商提前承诺推出“Prophecy”概念车,并再次令人惊讶,因为研究的结果生活在现实生活中几乎不变。这种不寻常且不同的设计所带来的惊喜代表着一条可能取得巨大成功的道路。

Ko konceptni avtomobil postane resničnost. Kot so prerokovali Južni Korejci, je Hyundai Ioniq 6 lansiran kot serijska različica koncepta »Prophecy« – in to brez prevelikih kompromisov. Praktično enak! A, vse kar razkrivajo pri Hyundai je zaenkrat le dizajn. Manjkajo točne specifikacije in podrobnosti o cenah.

Hyundai Ioniq 6 nekako spominja na legendarne znamke Porsche, Teslo in Audi

Zunanja zasnova Hyundai Ioniq 6 je zelo podobna konceptu. Ohranjeni je celo majhen zadnji spojler in nenavadni navpični poudarki na zadnjem odbijaču. Na straneh in na kolesih je zdaj vidnih več karoserije kot na konceptnem avtomobilu, zaradi česar je avto na splošno višji, vendar ohranja svojo na vitko obliko nedotaknjeno. Namerno ali ne, je proizvajalec v Hyundai Ioniq 6 vključil nekaj oblikovnih elementov, ki močno spominjajo na poteze drugih avtomobilskih znamk. Prepoznavna izboklina na pokrovu motorja spominja na Porscheja 911, osupljivo svetlobo igro Audijevega dizajna, ter aerodinamično obliko Tesle. Hyundai bo zagotovo z dizajnom dobil želeno pozornost.

Dizajn je kakopak podvržen električnemu pogonu. To pomeni, da je prav Hyundai eden redkih proizvajalcev, ki se zaveda, da je je prvi pogoj za uspešen električni avto – aerodinamika. Koeficient zračnega upora Ioniqa 6 znaša le 0,21 cW in je najnižji Hyundaijev koeficient doslej. K čemur pripomorejo nizek nos, aktivne zračne lopute spredaj, reduktorji med kolesnimi režami in izbirna tanka digitalna stranska ogledala. K zavidljivi aerodinamični sposobnosti IONIQ 6 dodatno pripomore njegov eliptični spojler, ki ga navdihuje krilo. Tudi pod avtomobilom je prizadevanje za boljšo aerodinamiko očitno v popolnem pokrovu podvozja ter optimiziranih deflektorjih zraka.

照片:现代

Notranjost je nadgradnja Hyundai Ioniq 5

Notranjost Hyundai Ioniq 6 očitno temelji na Ioniqu 5, kjer je v središču 12-palčnim zaslon. Velika razlika je v “lebdeči” sredinski konzoli, v kateri se nahajajo gumbi za upravljanje oken, kar odpravlja potrebo po stikalih v vratih. IONIQ 6 dokazuje etično in edinstveno zasnovo z energetsko učinkovitostjo in trajnostno uporabo materialov. Zasnova IONIQ 6 je bila od samega začetka usmerjena v uporabnika, notranji prostor pa je bil razvit hkrati z zunanjo obliko. Vloženi so bili napori, da bi povečali in optimizirali notranji prostor, tako da so ga raztegnili tako spredaj in zadaj, kar je povzročilo edinstveno silhueto in prostorno notranjost.

Kaj ga poganja?

Hyundai Ioniq 6 bo uporabljal platformo E-GMP, kot so Ioniq 5, Kia EV6 in Genesis GV60. Domet naj bi bil od 650 do 700 kilometrov. Tudi zaradi odlične aerodinamike.  Po zaslugi 800-voltnega sistema pa bo mogoče res hitro polnjenje baterije v le 30 do 40 minutah. In cena?! začela se bo pri 50.000 evrih za najskromneje opremljeno različico.

更多信息

现代网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。