fbpx

Hyundai IONIQ 6: najbolj presenetljivo drugačen električni avtomobil leta

Foto: Hyundai

Hyundai dela velike konkretne korake proti elektrifikaciji in blagovni znamki IONIQ pridružuje drugega člana IONIQ 6. Električno limuzino kupejevskega videza, ki jo je južnokorejski proizvajalec avtomobilov vnaprej obljubil s konceptnim avtomobilom "Prophecy" in zopet presenetil, saj je študija zaživela praktično nespremenjena tudi v realnem življenju. To presenečanje z nenavadnim in drugačnim dizajnom, predstavlja morebitno pot do velikega uspeha.

Ko konceptni avtomobil postane resničnost. Kot so prerokovali Južni Korejci, je Hyundai Ioniq 6 lansiran kot serijska različica koncepta »Prophecy« – in to brez prevelikih kompromisov. Praktično enak! A, vse kar razkrivajo pri Hyundai je zaenkrat le dizajn. Manjkajo točne specifikacije in podrobnosti o cenah.

Hyundai Ioniq 6 nekako spominja na legendarne znamke Porsche, Teslo in Audi

Zunanja zasnova Hyundai Ioniq 6 je zelo podobna konceptu. Ohranjeni je celo majhen zadnji spojler in nenavadni navpični poudarki na zadnjem odbijaču. Na straneh in na kolesih je zdaj vidnih več karoserije kot na konceptnem avtomobilu, zaradi česar je avto na splošno višji, vendar ohranja svojo na vitko obliko nedotaknjeno. Namerno ali ne, je proizvajalec v Hyundai Ioniq 6 vključil nekaj oblikovnih elementov, ki močno spominjajo na poteze drugih avtomobilskih znamk. Prepoznavna izboklina na pokrovu motorja spominja na Porscheja 911, osupljivo svetlobo igro Audijevega dizajna, ter aerodinamično obliko Tesle. Hyundai bo zagotovo z dizajnom dobil želeno pozornost.

Dizajn je kakopak podvržen električnemu pogonu. To pomeni, da je prav Hyundai eden redkih proizvajalcev, ki se zaveda, da je je prvi pogoj za uspešen električni avto – aerodinamika. Koeficient zračnega upora Ioniqa 6 znaša le 0,21 cW in je najnižji Hyundaijev koeficient doslej. K čemur pripomorejo nizek nos, aktivne zračne lopute spredaj, reduktorji med kolesnimi režami in izbirna tanka digitalna stranska ogledala. K zavidljivi aerodinamični sposobnosti IONIQ 6 dodatno pripomore njegov eliptični spojler, ki ga navdihuje krilo. Tudi pod avtomobilom je prizadevanje za boljšo aerodinamiko očitno v popolnem pokrovu podvozja ter optimiziranih deflektorjih zraka.

Foto: Hyundai

Notranjost je nadgradnja Hyundai Ioniq 5

Notranjost Hyundai Ioniq 6 očitno temelji na Ioniqu 5, kjer je v središču 12-palčnim zaslon. Velika razlika je v “lebdeči” sredinski konzoli, v kateri se nahajajo gumbi za upravljanje oken, kar odpravlja potrebo po stikalih v vratih. IONIQ 6 dokazuje etično in edinstveno zasnovo z energetsko učinkovitostjo in trajnostno uporabo materialov. Zasnova IONIQ 6 je bila od samega začetka usmerjena v uporabnika, notranji prostor pa je bil razvit hkrati z zunanjo obliko. Vloženi so bili napori, da bi povečali in optimizirali notranji prostor, tako da so ga raztegnili tako spredaj in zadaj, kar je povzročilo edinstveno silhueto in prostorno notranjost.

Kaj ga poganja?

Hyundai Ioniq 6 bo uporabljal platformo E-GMP, kot so Ioniq 5, Kia EV6 in Genesis GV60. Domet naj bi bil od 650 do 700 kilometrov. Tudi zaradi odlične aerodinamike.  Po zaslugi 800-voltnega sistema pa bo mogoče res hitro polnjenje baterije v le 30 do 40 minutah. In cena?! začela se bo pri 50.000 evrih za najskromneje opremljeno različico.

Dodatne Informacije

hyundai.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!