Imate tudi vi občutek, da se vedno postavite v napačno vrsto in potem nemočno opazujete, kako se ljudje pred sosednjo blagajno premikajo hitreje? Gre za problem, s katerim se soočamo vsakič, ko je v trgovini gneča, in potem vedno znova bentimo, da se je vse zarotilo proti nam. Tega fenomena so se nedavno lotili tudi znanstveniki, ki so na podlagi raziskave ugotovili, katero blagajno izbrati, da boste najhitreje na vrsti.
Katero blagajno izbrati, da boste najhitreje na vrsti? Se tudi vi pred blagajnami vedno postavite v napačno vrsto? Nihče ne čaka rad v vrsti, ki se nikamor ne premakne. A kot zakleto vedno izberemo tisto, ki se premika po polžje. Na srečo so nam na pomoč priskočili strokovnjaki z univerze v Washingtonu in univerze Purdue, ki so raziskali ta fenomen in prišli do naslednjih zaključkov, ki nam bodo v prihodnosti pomagali, da bomo izbrali najhitrejšo in ne več najpočasnejšo vrsto in tako prišli kar najhitreje na vrsto.
Do izidov so prišli na podlagi statistike, opazovanja vedenja ljudi v trgovini in mnenj izkušenih kupcev. Prvo pravilo je, da analiziramo sestavo vrste, torej tip kupcev in vsebino njihovih nakupovalnih vozičkov/košar. Če vrsto sestavljajo starejši ljudje ali starši z majhnimi otroki, je to namig, da to ni najboljša izbira. Raziskava je prav tako pokazala, da moški na blagajni plačujejo dlje časa kot ženske, saj manj redno hodijo v trgovino kot ženske, zato se odločite za bolj ‘žensko’ vrsto.
Ravno tako ne smemo zanemariti vsebine nakupa posameznih kupcev. Če imajo slednji en kup različnega blaga, je to nov znak, da se bo vrsta topila počasneje. Tisti s petimi pločevinkami piva bo na blagajni namreč hitreje opravil kot tisti z dvema pivoma, tremi hrenovkami, majonezo, toaletnim papirjem in čokolado. Naslednja ugotovitev je psihološke narave. Slab pregled nad dolžino čakalne vrste upočasnjuje delo blagajničarke, zato izberemo tisto, katere konec blagajničarka vidi. Zadnji nasvet je, da se postavimo za nekom, ki ima poln nakupovalni voziček, in ne za strankami, ki imajo vsaka po nekaj izdelkov. Ni namreč skeniranje izdelkov tisto, ki požre največ časa, pač pa so to ogovarjanje, plačevanje, štetje drobiža ipd., ki naj bi v povprečju pokurili 41 sekund, skeniranje proizvoda pa vsega tri.
阅读更多: 当下最向往的职业——在苹果专卖店前排队
Če imate kaj hazarderja v sebi, se v primeru, da se je pred blagajno nabrala že zares dolga vrsta, postavite pred zaprto blagajno, kajti obstaja velika verjetnost, da bo kolegici na pomoč priskočila še kakšna blagajničarka. Sicer pa vztrajajte v isti vrsti in ne skačite iz ene v drugo, sicer se vam zna zgoditi to, kar se je zgodilo liku v zgornji animaciji.
有关该研究的更多信息:
whitman.syr.edu