KTM X-Bow GT4 自 2015 年以来一直参加各种赛车系列赛,并为即将到来的 2018 赛季进行了进一步改进。 KTM 和 Reiter Engineering 联手对 X-Bow 进行彻底检修,改进的主要动力是 X-Bow 运行成本的大幅降低。
在 Reiter Engineeringu so prepričani, da noben avtomobil ni hitrejši in cenejši kot X-Bow GT4 v zahtevnem vzdržljivostnem tekmovanju VLN. Kljub dobremu razmerju med ceno in kakovostjo si želijo to razmerje še izboljšati. Medtem ko ima nekaj več kot 60 drugih tekmovalnih avtomobilov vgrajene menjalnike, ki zdržijo okoli 5000 kilometrov, bo imel novi X-Bow menjalnik, ki bo zmožen zdržati 10.000 prevoženih kilometrov ob prenašanju kar 700牛米扭矩.
Inženirji so nadgradili več komponent podvozja, s tem pa podaljšali življenjsko dobo delov na približno 20.000 prevoženih kilometrov. Naredili so celo izračun, po katerem za kilometer tekmovanja porabijo 3,9 evra. Izboljšali so tudi računalniški nadzor motorja, varovalke in še mnoge druge komponente. X-Bow GT4 ima le 999 kilogramov 并驾驶它 2-litrski Audijev motor TFSI, 其中有 360马力. Cena brez davka je 152.360 evrov, do pomladi pa nameravajo izdelati 15 primerkov tega vztrajnostnega športnika. Če si ga želite, le pohitite z nakupom, saj je proizvodnja do februarja že razprodana.
阅读更多: AZNOM SERPAS:未来派铝蛇
Galerija slik: 2018 KTM X-Bow GT4
更多信息:
reiter-engineering.com