雷克萨斯 LC 500 是丰田著名部门准备的一款大胆的轿跑车,它源自于 2012 年底特律车展上向公众展示的 LF-LC 概念车。在今年的车展上,这款享有盛誉的量产车型,预示着雷克萨斯未来将向世界推出更具吸引力的车型。
Drzni kupe Lexus LC 500 je zrastel iz koncepta LF-LC coupé, a med ”odraščanjem” pridobil povsem novo platformo s pogonom na zadnji par koles in motorjem spredaj (globalna arhitektura GA-L), ki je znižala težišče avtomobila, da je ta posledično še bolj prilepljen na cesto. Pohvali se lahko z izredno trdo karoserijo, kar je inženirjem uspelo z mešanico ultra trdnih jekel, tal iz kompozitnih materialov ter uporabe aluminija (del podvozja) in ogljikovih vlaken (deli vrat, streha, prtljažna vrata, …). Postavili so ga na 20- in 21-palčna kolesa in obuli v pnevmatike Michelin Pilot Super Sport ZP (omogočajo vožnjo tudi v primeru predrtja), njegov ”srd” pa krotijo štiri in šestbatne zavorne čeljusti. Pod pokrov kupeja Lexus LC 500 so skrili 5.0升V8发动机 (atmosferski) s 351 kW moči (467 KM) in 530 Nm navora, motor, ki ga najdemo že pri modelih GS F in RC F.
Povsem svež veter je zavel na področju menjalnika, ki je po novem 10速 (do sedaj so uporabljali 8-stopenjske), ki naj bi po zagotovili Lexusa dosegal hitrosti pretikanja dvosklopčnih menjalnikov (slednjega favorizirajo druge znake). Iz mesta do 100 km/n se zamudi 4.5秒, kar mu uspeva tudi zahvaljujoč odlične razporeditve mase med osema (52/48). Ob pritisku na plin zahrumi, da se vozniku koža naježi.
阅读更多: 雷克萨斯用纯冰制造轮子!
Drzno masko dopolnjujeta žarometa s tremi LED sijalkami, ki sta postavljene nad dnevne luči, ki spominjajo na logotip znamke Nike. Zadek krasi usmerjevalnik zraka in dvižni spojler za boljši podtlak pri visokih hitrostih. Oblikovalci za notranjost kupeja Lexus LC 500 niso izumljali tople vode, svoj navdih so zato črpal kar pri konceptnem kupeju LFA. Usnje, magnezijeve stopalke, napredna multimedijska tehnologija, … Lexus LC 500 so mokre sanje vsakega oktanskega navdušenca.
更多信息:
雷克萨斯