fbpx

玛莎拉蒂 GranTurismo:三个令人惊叹的版本

Maserati GranTurismo Folgore; Foto: media.maserati.com

新一代玛莎拉蒂GranTurismo已经推出,乍一看非常熟悉,与上一代几乎一模一样。大部分变化发生在车身下方,除其他外,新款 GranTurismo 是第一款仅由三个电动机提供动力的玛莎拉蒂。

新一代 Maserati GranTurismo si deli obliko s prejšnjo generacijo, a če bi pogledali bližje, bi ugotovili, da si ne delita niti enega kosa karoserije. Novi GT prinaša dolg pokrov motorja, kompaktno potniško kabino, nizko prežo nad cestiščem in športne vertikalne žaromete, ki spominjajo na tiste s superšportnika MC20. Novi GT bo na voljo v šestih zunanjih barvah, ki jih bo mogoče kombinirati s sedmimi barvami zavornih čeljusti.

玛莎拉蒂 GranTurismo Trofeo;照片:media.maserati.com

Tudi v novem GranTurismu je svoje mesto našel motor Nettuno V6. Vsi V6 modeli bodo imeli serijski štirikolesni pogon, le ta pa bo dajal večjo prednost zadnjemu kolesnemu paru. Dvoturbinski 3.0升 motor bo imel v različici Modena 496 konjskih moči (365 kW) in 600牛顿米 navora, v različici Trofeo 出色地 558 konjskih moči (410 kW) in 650牛顿米 扭矩。

Maserati GranTurismo Modena; Foto: media.maserati.com

Različico Folgore bodo poganjali trije elektromotorji z močjo 300 kW. Eden je nameščen na prednji osi, dva na zadnji, skupaj pa proizvedejo 762 konjskih moči (560 kW) in kar 1.350 njutonmetrov 扭矩。电池有容量 92.5千瓦时. Celoten prenos moči različice Folgore je po želji mogoč na le zadnji kolesni par. Folgore pospeši od 0100 公里/小时 仅在 2,7 sekundah, njegova najvišja hitrost pa znaša 320公里/小时.

Maserati GranTurismo Folgore; Foto: media.maserati.com

Vse tri različice novega GranTurisma se razlikujejo po oblikovalskih in barvnih podrobnostih. Zaradi modularne zasnove so potrebni zgolj minimalni popravki, glede na motor, ki je vgrajen v posamezno različico. Ker je kar 65% GranTurisma narejenega iz aluminija tehtata bencinski različici 1.795 kilogramov, električna pa zaradi baterije 2.260 kilogramov. Novi GranTurismo bo na voljo spomladi leta 2023.

更多信息

玛莎拉蒂网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。