fbpx

梅赛德斯的复兴之春——斯洛文尼亚C级和GLA级的展示

上周,梅赛德斯品牌的斯洛文尼亚代表 Autocommerce 展示了其在斯洛文尼亚中段的新资产。奔驰C级和GLA。这两款新款式预示着斯洛文尼亚设计师罗伯特·莱什尼克 (Robert Lešnik) 旗下品牌的春季复兴。

Treba je priznati, da se v zadnjem letu ali dveh pri mercedesu dogaja nadpovprečno veliko sprememb, ki napovedujejo predrugačenje blagovne znamke in prodiranje izven konvencionalnih okvirov in strategij tega giganta avtomobilske industrije. 奔驰 si odkrito želi mlajšo in urbano populacijo kupcev, ki želi drugačen premium razred od konkurence. In tu svojo priložnost išče z izjemno značilnimprepoznavnim dizajnom nove generacije svojih vozil. Ta oblikovni slog nosi podpis slovenskega oblikovalca 罗伯特·莱斯尼克, ki vodi celotni oblikovni oddelek mercedesa in tako kroji obliko, vonj in okus najbolj legendarne blagovne znamke na svetu.

Novi Mercedes razred C – novi standardi

Ob prvem bežnem pogledu na novi mercedes razreda C tudi nevešče oko takoj prepozna izjemno podobnost z največjim mercedesom v floti mercedes vozil – 至S级. Ta podobnost ni naključna, saj si 奔驰 želi oblikovno filozofijo in občutkek prestiža prenesti tudi v srednji razred vozil. Tako novi mercedes C tudi tehnološko ne zaostaja za velikim bratom S, saj premore praktično vsa njegova  tehnološka pomagala in inovacije.

Zanimive kombinacije zunanjih in notranjih paketov opreme omogočajo, da si kupec izbere športno zunanjost in umirjeno notranjost.
Zanimive kombinacije zunanjih in notranjih paketov opreme omogočajo, da si kupec izbere športno zunanjost in umirjeno notranjost.

里面 novega razreda C prepoznamo pozornost in ljubezen do detajlov, pri katerih se to vozilo močno razlikuje od svojih največjih germanskih konkurentov, BMW-ja in audija. Zdi se, da mercedes v tem razredu postavlja lestvico kakovosti in materialov vsaj za razred višje od konkurence. To pomeni predvsem več prestiža v samih občutkih.

Mogočna prednja maska mercedesa razreda C je optično izjemno podobna večji limuzini razreda S.
Mogočna prednja maska mercedesa razreda C je optično izjemno podobna večji limuzini razreda S.

Po prvih prevoženih kilometrih si sicer še nismo ustvarili popolnega vtisa. Trdimo pa lahko, da se v okolju novega mercedesa C hitro počutiš izjemno domače. To pomeni, da se na vsa tehnološka pomagala in delovno okolje privajamo izjemno hitro. Hvalimo tudi to, da kljub naprednemu “touchpad” sistemu za upravljanje z elektronskimi funkcijami avtomobila še vedno večino pomembnih funkcij upravljamo le prek klasičnih gumbov na armatuturni plošči in sredinski konzoli. To pomeni predvsem to, da ko je potrebno spremeniti trdoto podvozja in režim menjalnika, to storimo le s premikanjem gumba ter tako spreminjamo “stanje nastavitev” avtomobila praktično v trenutku, ko to potrebujemo in želimo.

Inovativni "touchpad" ter dobro znani kroglični upravljalnik s funkcijami, ki ga dopolnjujejo nujne hitre tipke.
Inovativni “touchpad” ter dobro znani kroglični upravljalnik s funkcijami, ki ga dopolnjujejo nujne hitre tipke.

Razlika v generacijah = tehnološki napredek
新的 mercedes razreda C ima najboljši količnik upora med vsemi serijskimi vozili na svetu. Kar pomeni, da so pri mercedesu naredili manjši čudež in ta količnik zmanjšali na 0,24, kar pomeni predvsem prihranek pri porabi goriva in praktično neslišnost karoserije, kar pripomore k voznemu udobju. Zmanjševanje teže v primerjavi s predhodnikom je občutno, saj je novi C na račun sodobnih materialov shujšal za dobrih 100公斤, zato je vozilo tudi izjemno dinamično in lahkotno,  kar pa spet omogoča manjšo porabo goriva. Tako naj bi novi mercedes tudi na račun sodobnih materialov in aerodinamike porabil do 20 odstotkov goriva manj kot njegov predhodnik.

Aerodinamični količnik 0,24 je zasluga oblike zadnjega dela vozila v obliki vodne kaplje.
Aerodinamični količnik 0,24 je zasluga oblike zadnjega dela vozila v obliki vodne kaplje.

Cilj prodaje v Sloveniji je glede na razmere na trgu postavljen visoko, uvoznik si želi so konca letošnjega leta prodati 180 vozil. Ker pa je avtomobil v marsičem odstopil od razrednega povprečja, ne dvomimo, da je cilj zastavljen realno. Prodaja se je uradno začela prav te dni.

Preberite si še:  Novi Mercedes-Benz razreda C – enostavno veliko prestižnejša črka C

Mercedes s popolno sihonizacijo z mobilniki – sodelovanje z Applom
Z nagovorom mlajše populacije je seveda jasno tudi tehnološko povezovanje z gadgeti, ki jih nosimo v žepih. Tako je mercedes vzpostavil pionirsko sodelovanje z Applom, s katerim bo v svoje avtomobile in na zaslone pripeljal popolno povezljivost z njihovim mobilnim operacijskim sistemom. 车载应用 tako predstavlja seljenje vsebine pametnih telefonov na digitalne zaslone avtomobilov.

Novi Mercedes GLA – mestni popotnik

Poleg zvezde predstavitve mercedesa razreda C je uvoznik predstavil nišno vozilo GLA za vse mlade in dinamične urbane popotnike, ki si želijo malega mestnega križanca, ki je lahko tudi terenec. Pri tem pa bi radi izstopali s nezgrešljivim stilom. Novi GLA temelji na kombinaciji razreda A in B ter si z njima deli tehnološko platformo.

Novi Mercedes - GLA - Vsekakor izjemno dinamično vozilo za urbane avanturiste.
Novi Mercedes – GLA – Vsekakor izjemno dinamično vozilo za urbane avanturiste.

Vsekakor predstavlja dopolnitev izjemno uspešnemu 共轭亚油酸, katerega letno zalogo so kupci razgrabili praktično v trenutku, ko je bila na voljo, čakalna vrsta za CLA pa je za vozila po naročilu še vedno nekaj mesecev.

Izjemno dinamičen mestni križanec. Mercedes-Benz GLA
Izjemno dinamičen mestni križanec. Mercedes-Benz GLA

Slovenski uvoznik podobno zgodbo pričakuje tudi za model GLA, za katerega je bilo veliko  zanimanja.

Preberite si še: Mercedes GLA – Edicija 1-  za mestnega avanturista

价格
Za mercedes razreda C bodo kupci morali odšteti od 32.480 evrov dalje. Za GLA 但从 29.280 evrov.

Oglej si še veliko galerijo – Mercedes C in GLA

更多信息

Več informacij o vozilih razreda C in GLA:
http://www.mercedes.si

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。