fbpx

Miilo: kolo, ki raste skupaj z otrokom

Obleke in čevlje otroci prerastejo tako hitro, kot zastara nov računalnik. Usodo oblek in čevljev deli še marsikatera otroška stvar, a če se da z oblačili priti skozi še relativno poceni, to npr. za kolesa ne moremo trditi. No, sedaj lahko. Miilo je namreč kolo, ki raste skupaj z otrokom. Je tisti brez pedal, tisti, primeren za veščega mladeniča ali mladenko, pa tudi monocikel.

Brez 自行车 ni pravega otroštva. Je 投资, ki bogato povrne. Ne samo da prinaša v svet otroka ogromno veselja, pač pa mu mimogrede podari 知识, ki jih drugje ni moč pridobiti tako zlahka. In če to niso dovoljšni razlogi, da ga otroku omislite, potem naj vas prepriča nasvet Einsteina, ki je dejal, da je življenje kot vožnja s kolesom. Če želimo ohraniti 平衡, se moramo premikati.

Z Miilom, se bo otroku milo storilo.
Z Miilom, se bo otroku milo storilo.

Vsak začetek je težak, zato je 米拉 sprva bolj igrača. A ko otrok enkrat zna ohranjati ravnotežje in imate občutek, da lahko 驾驶 s podplati zamenja pogon s pedali, lesen okvir enostavno zasučete na glavo in večja verzija tu. Zahvaljujoč raztegljivi leseni konstrukciji, krmilu in sedežni opori je kolo 普遍地, večni otrokov ‘sovrstnik’, primeren za deklice in dečke oz. mlade dame in gospodiče stare od 2,5 do 7 let.

阅读更多: 手工制作的 Oto 电动自行车,看起来像上世纪中叶的摩托车

Miilo v začetni fazi nima pedal. Ko otrok nekoliko zraste, pa mu 'zrastejo' tudi ta.
Miilo v začetni fazi nima pedal. Ko otrok nekoliko zraste, pa mu ‘zrastejo’ tudi ta.

Prednjo zavoro dopolnjuje nožna, v ponudbi pa so tudi 配件, ki nastanejo s pomočjo 3D tiska. Eden takih je 篮子. A to še ni vse. Tu je še ena pomembna prednost rastočega Miila. Ne raste namreč samo kolo in otrok, ampak tudi njegova 自信心, saj ima vseskozi istega ‘učitelja’, učitelja, ki ga je vajen, do katerega je razvil 信心. Zato lahko svoje znanje samo nadgrajuje. Morda do sedmega leta pride celo tako daleč, da se poskusi na monociklu, kar Miilo tudi lahko postane. In upajmo, da postane tudi več kot samo 概念.

更多信息

更多信息: www.coroflot.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。