中断 50 年之后,捷克 20 世纪 60 年代摩托车运动的骄傲正在重返公路赛场。切塞塔或由于其不寻常的外观,“小猪”也被称为“小猪”,它以电动踏板车的形式回归,其加速能力甚至连赛车踏板车也不会感到羞耻。
捷克共和国 Čezeta 正在庆祝 60年. Ob tej priložnosti je postala 电的, sicer pa ohranja značilen videz, iz katerega se je v preteklosti norčeval ves zahodni svet. Izdelovalo ga je podjetje Česká Zbrojovka Strakonice (ČZ), njihovi skuterji z dvotaktnim motorjem pa so veljali za ene od najzanesljivejših skuterjev na trgu.
阅读更多: Velocifero MAD – 征服越野的折叠电动滑板车
公司 Čezeta Motors, ki Čezeto izdeluje danes, nima veliko veze s ČZ-jem. Čezeta Type 506 je elektrificirana različica modela Čezeta Type 505. Poganja jo električni motor, ki zmore 14,8 KM (11 kW). 147-kilogramski skuter se dobesedno izstreli od 0 do 100 km/h. Za to porabi le 3.2秒, kar je v rangu tekmovalnih skuterjev. Izbiramo lahko med različnimi načini vožnje oz. navora. Vozi tudi vzvratno.
Edinstvena je tudi ročica za pospeševanje, saj deluje v obeh smereh. Obračanje nazaj pomeni pospeševanje, naprej pa zaviranje, ob katerem se odvečna energija uporablja za polnjenje baterije. Ta je Panasonicova z oznako 18650 LiFeYPO4. V močnejši različici bo to 6 kWh/84 V (model 506/02), šibkejša pa bo imela 4 kWh/84 V (model Čezeta 506/01). Slednjo bo mogoče do 80 odstotkov napolniti v dveh, močnejšo pa v treh urah. S hitrim polnjenjem bo to mogoče v pol ure. Čežeta 506/02 je zmožna hitrosti do 120公里/小时, njen domet na polnjenje pa znaša 150公里. Prihaja tudi podaljšani zadek, kar prinaša večji doseg. Za osnovni model bo treba odšteti 7.640 evrov. V prvi fazi bodo ročno izdelali 600 skuterjev.
Galerija – nova Čezeta (2017):
更多信息:
cezeta.com