确实,不寻常的事物会引起注意,广告行业的每个人都知道这一点。温和的钓鱼组织“FishLove”以一种非常特殊的方式将动物世界和人类世界联系在一起。因此,多年来,他一直用同一个故事吸引大量关注。
Res je! Velikokrat smo že videli gole 名人 和 zvezdnike, objemat takšne in drugačne domače živali. Redko, pa tovrstna estetika fotografije preseže vrednost kiča. Ta presežek je tudi letos uspel francoskemu fotografu Denisu Rourvu, ki je razvil očesu izjemno zanimivo oglaševalsko kampanijo, ki nagovarja k zmernemu ribolovu. Organizacija FishLove pa je tudi letos požela veliko publicitete.
Kombinacija estetike človeškega telesa in rib takšnih in drugačnih vrst ter detaili, postrežejo z estetsko izkušnjo gracioznosti tako ene kot druge vrste. Pošasti globin postanejo mistična pravljična bitja in ustvarijo izjemen kontrast. Prav ta kontrast naj bi opazovalcu dvignil zavedanje o tem, kako pomembno je ohranjanje oceanov za prihodnje generacije.
Organizacija “FishLove” pojasnjuje motiv za tovrstno akcijo z besedami:”Globalni ekosistem morj se bo prej kot v eni generaciji sesul, ukrepanje je nujno danes in ne jutri!”
Vas zanima, kako izgleda ta nenavadna oglaševalska akcija skozi oči treh različnih fotografov?! Preveri fotogalerije 2013,2012 in 2011.
Več informacij o organizaciji:FishLove