fbpx

关于使用智能手机的惊人而又疯狂的事实会让你大吃一惊(2019)

智能手机应用程序智能手机 已经成为世界的中心。我们在他们身上花费了太多的时间,以致于被其他人消耗了 媒体方式 几乎没有时间了。世界几乎在一夜之间发生了变化。在30岁以下的年轻人眼中,电视已经不再代表他们的生活方式。

Telefone uporabljamo pri delu, doma, na ulici, ko jemo, v postelji in celo v avtomobilih. Morda prav ta zapis v tem trenutku berete s svojega pametnega telefona.

通过 GIPHY

Različne raziskave kažejo, da povprečni Američan preveri svoj telefon vsakih 12 minut. Še bolj šokantno je dejstvo, da kar 10 odstotkov ljudi preverja svoje telefone vsake 4 minute.
Ker se vzorci potrošnje medijev izjemno hitro selijo tudi v “Evropo”, verjamemo, da bomo prav take trende in izjemno podobne številke v prihodnjih letih lahko zaznali tudi v 斯洛文尼亚. Tudi zato smo neverjetno presenečeni, kaj nas čaka v bližnji prihodnosti.

Ključna nora dejstva o rabi pametnih telefonov:

  • 苹果应用商店 ima na voljo 2,2 milijona aplikacij za prenos.
  • 有存货 谷歌游戏 je na voljo 2,8 milijona aplikacij za prenos.
  • Pričakuje se, da bodo mobilne aplikacije do leta 2020 ustvarile 189 milijard dolarjev prihodka.
  • 21 % milenijcev odpre aplikacijo vsaj 50-krat na dan.
  • 49 % uporabnikov vsak dan odpre aplikacijo vsaj 11-krat.
  • 5 7% vse uporabe digitalnih medijev prihaja iz mobilnih aplikacij.
  • Povprečni lastnik pametnih telefonov uporablja 30 aplikacij vsak mesec.

2017 je bilo več kot 205 milijard prenosov aplikacij. To je 15 odstotkov več kot leto prej. Za leto 2019 je napoved, da bo prenosov aplikacij že za 270 milijard in da se bo ta trend eksponentno nadaljeval tudi v prihodnosti.

Aplikacije, brez katerih uporabniki ne bi mogli živeti

Osnovne aplikacije uporabnikov med 18-34 let - ComScore
Osnovne aplikacije uporabnikov, starih od 18 do 34 let – ComScore

Izjemno zanimivi so podatki o popularnosti aplikacij – oziroma seznam aplikacij, ki jih Američani umeščajo med tiste, brez katerih ne bi mogli več živeti.

Izjemno presenetljivo je dejstvo, da kar 35 % Američanov na prvo mesto med vsemi aplikacijami postavlja Amazon – največjega spletnega trgovca. Uvrščajo ga pred prav vse aplikacije. Sledijo Gmail s 30 %, Facebook z 29 %, FB Messenger z 18 %, YouTube s 16 %, Google Maps s 14 %, Google Search z 11 %, Instagram z 11 % … in preostali.

Koliko časa na dnevni ravni porabimo na pametnih telefonih?

Povprečna odrasla oseba (18 let in več) v ZDA bo leta 2019 za pametni telefon porabila 2 uri in 55 minut, kar je 9-minutno povečanje glede na leto 2018. Med prav vsemi uporabniki pametnih telefonov pa čas znaša 3 ure in 10 minut na dan. Oziroma na vseh mobilnih napravah – 3 ure in 43 minut. A pomemben je trend med mlajšimi uporabniki, ki pametne naprave uporabljajo do 6 ur dnevno. Televizije kot medija pa ne poznajo več. Oziroma ji ne namenjajo več časa.

Američani na mobilnih napravah že preživijo več časa kot ob gledanju televizije

Ključna statistika: leta 2019 bo povprečna odrasla oseba v ZDA prvič več časa preživljala s svojimi mobilnimi napravami, kot ga namenja gledanju televizije.

Raba interneta vs. raba televizije - ZDA 2019
Raba interneta vs. raba televizije – ZDA, 2019

Američani, ki vselej napovedo globalne medijske trende, bodo letos več časa na dnevni ravni namenili svojemu pametnemu telefonu kot televiziji. Na njem naj bi po projekciji raziskave emarketer.com v povprečju preživeli kar 3 ure in 43 minut. Podatek kakopak velja za demografijo 18 let in starejši, kar je televiziji v veliko korist. Če upoštevamo celotno populacijo, naj bi bili podatki še bolj v prid mobilnim telefonom, saj mladi televizije ne gledajo več.

Televizija le še za starejše – tudi v Sloveniji

Tudi starejši občani uporabljajo TV na zahtevo!
Tudi starejši občani uporabljajo TV na zahtevo!

Ameriške raziskave kažejo, da je potrošnja televizije kot medija postala stvar starejše populacije ter tistih manj izobraženih in iz ruralnega okolja. Televizijo pojmuje kot medij, s katerim ne več dosežemo tistih pravih in aktivnih. Tudi zato so investicije v digitalno oglaševanje že presegle investicije v televizijo. Deloma to tezo dokazujejo tudi slovenski TV-mediji, ki so v zadnjih letih, kot se zdi, vrgli puško v koruzo – v boju za mlajšo populacijo, saj s programom, ki je vsak večer zasičen s turškimi serijamiresničnostnimi šovi, pospešeno spreminjajo navade aktivne populacije. Torej tiste, ki kupuje in ustvarja. Program je kot narejen za podpovprečnega gledalca, ki si želi le “kruha in iger” in se nikakor ne želi izobraževati. A mladi si tega tudi po raziskavah želijo. Tako nikakor ne meri na gledalca mlajše, aktivne oziroma urbane populacije. Pri tej se že močno kaže opuščanje “spremljanja” televizije in beg na 网飞, 家庭影院 in druge ponudnike na zahtevo. Tudi gledanje televizije se je popolnoma spremenilo, saj tudi starejši televizijo gledajo z zamikom. To vedenje je razumljivo, saj “komponento” časa in informacije mlajši dojemajo popolnoma drugače kot populacija 40+ oziroma tista, ki je televizijo še dojemala kot primarni medij. Zanimivo je tudi dejstvo, da slovenski oglaševalci še vedno največ sredstev namenjajo prav televiziji. Ta delež pa se v zadnjih letih celo povečuje in je med največjimi na svetu: kar 82-odstotni (podatek MM magazine). Ta delež oziroma kolač kaže, da se slovenski medijski trg izjemno razlikuje od globalnega, kjer televizija na določenih trgih že nazaduje za investicijami v digitalno oglaševanje.

Slovenija je, kot vedno tudi pri medijski potrošnji izjemno posebna dežela.

更多信息

资料来源:
emarketer.com
statista.com
marketingmagazin.si

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。