fbpx

挪威新注册电动汽车数量创历史新高 - 比例已达 80%

挪威显然将成为传统汽车从汽车展厅消失的第一批国家之一,因为截至 2020 年 9 月,新注册的电动汽车的份额超过 80%,从而再次达到创纪录的水平。

Kako zelo 斯洛文尼亚人 zaostajamo v trajnostni mobilnosti in e-mobilnosti za skandinavskimi narodi, kaže podatek o številu vseh registriranih 电动汽车 v Sloveniji, ki za leto 2019 zgovorno pove, da nismo imeli registriranih skupno niti 2.000 električnih vozil. Pri tem je potrebno upoštevati podatek, da je v Sloveniji vseh registriranih avtomobilov 1.165.000. (vir: stats.si) V zadnjih letih je sicer trend rasti prodaje električnih vozil ugoden, a vseeno svetlobna leta za e-mobilnosti naklonjenimi narodi. Tistimi narodi torej, ki so v svojo vizijo vključili trajnostni razvoj in odnos do sveta.

2020年9月 je bil na 挪威 izjemno močan in precej zanimiv mesec za prodajo 电动车 in priključnih hibridov, saj je več modelov zabeležilo zelo visoke rekordne rezultate. Tako so zabeležili nov rekord tržnega deleža električnih vozil na mesečni ravni, ki je znašal kar 81,6 odstotkov! Neverjetno! Očitno bodo običajni avtomobili že kmalu skoraj popolnoma izbrisani v očeh Norvežanov.


Rast prodaje električnih in priključnih hibridov gre pripisati tudi nekaterim novim modelom. Popolnoma novi 大众ID.3 je brez presenečenja v septembru postal najbolje prodajani model na Norveškem (sredi meseca so prodali na 1.000 enot), ljudje so ga namreč množično prednaročali. ID.3 je tako zabeležil 1.989 novih registracij, kar znaša kart 12,8 odstotkov vseh avtomobilov registriranih v tem mesecu!

Naslednja modela, ki sledita, sta 特斯拉模型 3 (1.116), ki je dokazal, da je še vedno lahko zelo močan, in še en povsem nov avtomobil, 极星2 (937). Slabo pa se ni izkazal niti Audi e-tron z več kot 500 enotami ter Hyundai Kona, ki se jo je prodalo skoraj 500-krat.

Z električnim avtomobilom na dolgi rok prihranite!

Tokrat je bil 奥迪e-tron na lestvici res nižje, a je ta električni športni terenec še vedno najbolj prodajani model tega leta s kar 7.690 registracijami.

Slovenci kakopak za severnjaškimi narodi zaostajamo po življenjskem standardu. A ta ni (glavni) razlog, zaradi katerega zaostajamo pri e-mobilnosti 超过 100次. Razlogi tičijo globlje v sami družbi, ki ji sistemsko nismo uspeli privzgojiti odnosa do narave in zavedanja slehernega dejstva, da je vsak posameznik odgovoren za naš planet. Kajti to zavedanje je del sistema in trajnostnih filozofij severnih narodov. Zato ne preseneča dejstvo, da so slednji pripravljeni seči globlje v denarnico, ko gre za vprašanje prihodnosti našega planeta!

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。