fbpx

全新 H&M Studio 2023 春夏系列强调戏剧性和魅力

照片:H&M

在 H&M Studio 2023 系列中,优质基本款单品与非凡晚装完美融合。该系列的灵感源自黄金时代的好莱坞女神和选择“要么大方要么回家”风格的现代巨星,将原始的耐磨性与激进的魅力融为一体。外向的晚礼服和漂亮的外套与休闲单品、时尚配饰和精选服装相结合。

S ključnimi kosi H&M Studio 2023 bodo vse oči uprte v vas. Kolekcijo za ženske sestavljajo senzacionalne večerne obleke, dopolnjene z zvezdniškimi vrhnjimi oblačili, ki zares navdušijo: oversized trenč, usnjena motoristična jakna in jakna iz umetnega krzna, ki izžarevajo samozavest. Moderen denim in vsakodnevna oblačila za prosti čas prav tako zagotavljajo največjo eleganco z minimalnim naporom, skupaj s čudovitimi modnimi dodatki, kot so bleščeči gležnjarji, spodnje perilo z biserčki in »statement« sončna očala.

照片:H&M
照片:H&M
V tej sezoni je moda drzna in za Studio 23 smo želeli premakniti okvirje v smislu barv in silhuete. Hkrati smo bolj ekstravagantne stile večernih oblačil nadomestili z zelo preprostimi bližnjicami do brezčasnega stila, kot je usnjena motoristična jakna, ki jo lahko nosite vedno znova,
– Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka pri H&M

H&M Studio 2023 kolekcija pomlad-poletje

Kali Uchis, kolumbijsko-ameriška umetnica, dobitnica nagrade Grammy, je glavna zvezda kampanje za kolekcijo H&M Studio P/P23, ki temelji na tipično čudovitem dnevu v življenju magnetične pop zvezdnice. Kampanjo je režirala in fotografirala Charlotte Wales, stilirala pa Georgia Pendlebury, Uchis pa je v njo vnesla svoj značilen zapeljiv stil z vrsto stiliziranih podob, ki nadgrajujejo temo bleščečega življenja pred kamerami.

To sezono je oblikovalsko ekipo očarala zamisel o sodobni megazvezdnici, ki gladko prehaja med modno kombinacijo za vsak dan in glamurozno obleko za rdečo preprogo. Za današnje generacije, ki so naklonjene družbenim medijem, je ohranjanje resničnosti enako pomembno kot videz za milijon dolarjev, zato smo želeli ustvariti kolekcijo, ki lahko prehaja iz dneva v noč, ne da bi pri tem ogrozili svoj stil,
– Linda Wikell, oblikovalka koncepta za H&M Studio

照片:H&M

Kolekcija H&M Studio 2023 bo na voljo na hm.com od 2. marca.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。