fbpx

新款欧宝雅特:设计不同,旨在适应当今汽车世界的所有世界

Foto: Nova Opel Astra

因此,新款欧宝Astra带来了纯电动驱动、插电式混合动力和经典内燃机,从而总结了新一代欧宝Corsa不久前确立的概念。因此,无论动力系统选择如何,都是相同的平台。同时,它带来了有趣和大胆的设计,但仍然具有欧宝车型的可识别设计特征——来自上一个和过去的时代。她很有趣!

Novi portfelj Opel Astre ima za vsakogar nekaj v smislu pogonskih alternativ – to je torej prvi Oplov model, ki bo kupcem ponudil izbiro med čistim električnim pogonom, priključnim hibridom ali motorjem z notranjim zgorevanjem. Razpon moči pa bo segal od 81 kW / 110 KM do 165 kW / 225 KM sistemske izhodne moči – tako bodo zagotovljene vrhunske vozne zmogljivosti. Opel tako združuje dinamiko in zabavo v vožnji z najvišjo učinkovitostjo in okoljsko ozaveščenostjo v naslednji generaciji svoje uspešnice kompaktnega razreda. Po običajnih privlačnih in predvsem dostopnih cenah. Nova Opel Astra bo na voljo že za 22.465 EUR (priporočena cena z DDV v Nemčiji).

Foto: Opel – Opel Astra 2021

»Nova Opel Astra je edinstvena – z njo Opel opredeljuje novo obdobje. To velja za celotno paleto pogonskih sklopov do baterijsko električnega Astra-e, pa tudi za njegove vodilne tehnologije in senzacionalno zasnovo. Opel s tem avtomobilom postavlja standarde, ki imajo vse, da spet postane uspešnica,« pravi novi izvršni direktor Opla Uwe Hochgeschurtz.

Tudi zato prinaša nekatere Opel inovacije iz višjih razredov, v segment v katerem si Opel Astra želi dominirati s tehnologijami.

Drugačen in drzen dizajn

新欧宝雅特 je oblikovalska izjava za blagovno znamko in sledi oblikovnim trendom nekaterih modelov v zadnjem obdobju, a je dizajn še za kanček bolj dinamičen in pravzaprav drzen kot še nikoli prej, s čistimi, napetimi površinami, razstrupljenimi z odvečnimi elementi in z novim obrazom znamke – Opel Vizor. To na prvi pogled kaže, da je Astra pripravljena opredeliti novo dobo, in obraz, ki ga bo znamka kazala v prihodnosti.

Foto: Opel – Opel Astra 2021

Tako kot njegov predhodnik, predstavljen leta 2015, tudi novinec v razred kompaktov prinaša novosti, ki so jih stranke prej poznale le iz dražjih vozil. Astra lahko na primer spremeni noč v dan: najnovejša evolucija prilagodljive svetlobe pikslov Intelli-Lux LED® Pixel Light prihaja naravnost iz Oplove Insignije in s 168 LED elementi vodi v kompaktnih in srednje velikih tržnih sektorjih.

Tudi v notranjosti nove generacije Astre se je zgodil časovni preskok. S popolnoma digitalno ploščo Pure Panel so analogni instrumenti pospravljeni v predal zgodovine. Namesto tega novi vmesnik človek-stroj (HMI) s svežo, sodobno grafiko ponuja strankam čisto, bolj intuitivno izkušnjo. Potniki lahko novo Astro intuitivno upravljajo prek zelo širokih zaslonov na dotik, tako kot pametni telefon. Oplovi oblikovalci in inženirji so zelo skrbeli za to, da voznik prejme vse potrebne informacije in uporabne možnosti delovanja, vendar ni obremenjen z odvečnimi podatki ali funkcijami. Poleg tega lahko s ključnimi nastavitvami in gumbi še vedno upravljate s ključnimi nastavitvami, kot je klimatska naprava.

Armaturna plošča je čista in sledi linijam zunanjosti.
Foto: Opel – Opel Astra 2021

Običajno je Opel tudi izjemno pazljiv ko gre za udobje sedenja v novem modelu kompaktnega razreda. Prednji sedeži so razviti z lastnim znanjem in imajo certifikat AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V.” / “Kampanja za zdravo hrbet”) in so tako izjemno ergonomični in udobni, zlasti na dolgih potovanjih. Voznika podpirajo najsodobnejši asistenčni sistemi, od popolnega do pol avtomatiziranega asistenčnega sistema Intelli-Drive 2.0, ki združuje kamere in senzorje na vozilu s povezljivostjo e-horizonta, in Intelli -Vision 360-stopinjsko kamero.

Osnove – narejene z odliko

Nova Astra je dolga 4374 milimetrov in široka 1860 mm. Tako je le 4,0 mm daljša od prejšnjega modela. Medosna razdalja se je povečala za velikih 13 mm na 2675 mm. Ne glede na mišičasto in samozavestno držo, praktičen prtljažnik nove Astre z nastavljivim podom vozniku in štirim potnikom še vedno ponuja do 1.250 litrov prostornine prtljage s podrtimi zadnjimi sedeži.

Foto: Opel – Opel Astra 2021
Foto: Opel – Opel Astra 2021

Nova Astra temelji na tretji generaciji zelo prilagodljive večenergijske arhitekture EMP2, z Oplovo DNK. To pomeni, da je upravljanje tako dinamično in da je novi model – tako kot vsak Opel lepo vozljiv. Z drugimi besedami, zmogljivost pri visokih hitrostih je bil primarni razvojni cilj. Torej lega na avtocestah.

Krmiljenje in stranska togost podvozja – vzmetenje McPhersonovega oprijema spredaj, torzijska palica zadaj – sta zasnovana za nadzor visokega nihanja (dušenje gibanja okoli vodoravne osi). Novi model pri zaviranju prinaša močno zavorno moč in ostaja zelo stabilen v ovinkih in na ravni črti. Torzijska togost nove Astre je za 14 odstotkov večja kot pri prejšnjem modelu.

Foto: Opel – Opel Astra 2021

Naročila za novo Opel Astro se pričnejo jeseni, prvim kupcem pa bodo na voljo od začetka leta 2022. Sprva bo predstavljena kot športni petvratni model, elegantna karavanska različica Astre Sports Tourer bo sledila le malo zatem. Šele leto dni (kar je v teh časih po predstavitvi nove generacije na trgu se bo liniji pridružila še popolnoma električna Astra-e.

更多信息

欧宝.si

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。