Od leta 1999 ima Dodge Viper večjega in ''zlobnejšega'' brata American Club Racer aka ACR, ki s svojo pošastno mašino hodi po tanki meji legalnega (t.j. dirkalnika za navadno cesto). Kar imate pred seboj namreč ni le najbolj ekstremni Viper, ki so ga uzrle vaše oči, 2016 Dodge Viper ACR je eden najbolj ekstremnih avtomobilov nasploh. Čeprav ga lahko zapeljemo na običajne ceste je narejen za dirkališča. Kaj ga izda? Samo poglejte velikansko zadnje krilce. Pri 285 km/h ustvari eno tono potisne sile k tlom!
新的 躲闪 Viper ACR je resda za običajno cesto legalni dirkalnik, a verjetno to bi smel biti, saj gre za pravo oktansko pošast. 645 konjev 和 V10 mašino pač ni lahko krotiti, 碳陶瓷刹车片 gor ali dol. Ker pa smo bili pri ACR pošastnosti vajeni že od prej, najbolj preseneti 暂停 (Bilstein Racing Shocks). To ima deset različnih nastavitev in ga je moč prilagoditi na vsakem kolesu posebej, a da bi razumeli tehnologijo za tem bi potrebovali izobrazbo inženirja.
Lažje pa je razložiti kako lahko pnevmatike, ki so narejene posebej za ACT (Kumho Ecsta V720), avto skozi ovinek pripeljejo hitreje kot gladke dirkaške gume. Po besedah ljudi pri Dodgu je za to krivo omenjeno gromozansko zadnje krilo, ki v kombinaciji s sprednjim snemljivim krilcem avto dobesedno prisesa k tlom. Za slednjega vam predlagamo, da ga snamete takoj, ko zapeljete s steze, če ga seveda ne želite pustiti na kakšnem ležečem policaju. No, inženirjem je prav tako uspela idealna razporeditev teže- 50:50, kar pa je samo smetana na vrh torte pri tako izjemnim karakteristikah.
阅读更多: Sunswift eVe——即将上路的太阳能汽车
2016 Dodge Viper ACR sicer pod kožo skriva 8,4-litrski V10 motor, 谁可以 812 Nm največjega navora in prenaša moč preko 六速手动变速箱. V proizvodnjo gre v tretjem kvartalu leta 2015. Za koliko vas bo olajšal še ni znano, no, razen na stezi, kjer vas bo po vožnji gotovo stal novih spodnjih gat.