fbpx

Uusi Dodge Viper ACR – äärimmäisin maantie-kilpa-auto

Dodge Viper ACR 2016

Vuodesta 1999 lähtien Dodge Viperillä on ollut isompi ja "pahempi" veli, American Club Racer eli ACR, joka kulkee laillisen (eli katukilpailun) ohutta linjaa hirviömäisellä koneella. Edessäsi ei ole vain äärimmäisin Viper, johon katseesi on koskaan kiinnitetty, vaan 2016 Dodge Viper ACR on yksi äärimmäisimmistä autoista. Vaikka sillä voi ajaa tavallisilla teillä, se on tehty kilparadalle. Mikä hänet pettää? Katsokaapa jättimäisiä takasiipiä. Nopeudella 285 km/h se luo yhden tonnin vetovoimaa!

Uudet Väistää Viper ACR je resda za običajno cesto legalni dirkalnik, a verjetno to bi smel biti, saj gre za pravo oktansko pošast. 645 konjev ja V10 mašino pač ni lahko krotiti, karbonsko-keramične zavore gor ali dol. Ker pa smo bili pri ACR pošastnosti vajeni že od prej, najbolj preseneti jousitus (Bilstein Racing Shocks). To ima deset različnih nastavitev in ga je moč prilagoditi na vsakem kolesu posebej, a da bi razumeli tehnologijo za tem bi potrebovali izobrazbo inženirja.

Novi Dodge Viper ACR je tako brutalen, da bi se moral držati le divjine (beri le dirkališča).
Novi Dodge Viper ACR je tako brutalen, da bi se moral držati le divjine (beri le dirkališča).

Lažje pa je razložiti kako lahko pnevmatike, ki so narejene posebej za ACT (Kumho Ecsta V720), avto skozi ovinek pripeljejo hitreje kot gladke dirkaške gume. Po besedah ljudi pri Dodgu je za to krivo omenjeno gromozansko zadnje krilo, ki v kombinaciji s sprednjim snemljivim krilcem avto dobesedno prisesa k tlom. Za slednjega vam predlagamo, da ga snamete takoj, ko zapeljete s steze, če ga seveda ne želite pustiti na kakšnem ležečem policaju. No, inženirjem je prav tako uspela idealna razporeditev teže- 50:50, kar pa je samo smetana na vrh torte pri tako izjemnim karakteristikah.

LUE LISÄÄ: Sunswift eVe – solarni avto, ki bo kmalu zapeljal na običajne ceste


2016 Dodge Viper ACR sicer pod kožo skriva 8,4-litrski V10 motor, kuka pystyy 812 Nm največjega navora in prenaša moč preko šeststopenjskega ročnega menjalnika. V proizvodnjo gre v tretjem kvartalu leta 2015. Za koliko vas bo olajšal še ni znano, no, razen na stezi, kjer vas bo po vožnji gotovo stal novih spodnjih gat.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.