梅赛德斯-奔驰 GLC Coupe 是跨界车和轿跑车的混合体。毕竟,它是一辆 SUV,但它不是,因为它是一辆轿跑车。这句话你可能会抓耳挠腮,但事实是,城市SUV及其衍生品的趋势并没有放缓,而是各家厂商都想分一杯羹。即使是梅赛德斯-奔驰,也凭借新款 GLC Coupe 进入了一个非常特殊的细分市场,直到现在,宝马 X4 一直占据着主导地位。
新的 梅赛德斯-奔驰 GLC 轿跑车 je videti natanko tako, kot da bi pri Mercedesu imeli stroj, ki je zmožen skrčiti avtomobil za nekje 30 odstotkov. Saj nihče ne bo spregledal, da gre pravzaprav za pomanjšanega velikana GLE Coupeja, o katerem smo že pisali in ga tudi preizkusili. Razlik je zares malo, mogoče v zadnjem delu in nekoliko nižji in še agresivnejši stranski silhueti. Ostalo ostaja že videno in pričakovano.
Video predstavitve Mercedes GLC Coupe in Robert Lešnik:
Od klasičnega 气态LC je nekoliko daljši (8 centimetrov) in širši (4 centimetre). Ker so malo podaljšali medosno razdaljo, naj bi se ohranila notranja prostornost, ki je namenjena 5 potnikom. V zadku se skriva kar 491 litrov, kar ni malo glede na obliko in silhueto. GLC Coupe serijsko sedi na 18-palčnih kolesih, seveda pa je moč dokupiti večja.
Sprva bosta na voljo dva motorja, dizel z 200 konji in bencinar, ki ima le 7 konjev več. Kasneje pa se bo paleta dopolnila tudi s priključnim hibridom.
Več informacij vam posredujemo ob predstavitvi vozila za slovenski trg.
信息格式:
梅赛德斯-奔驰.si