雷诺宣布重新设计的雷诺梅甘娜已经有一段时间了,预计将在几天后的法兰克福车展上首次向公众展示。但人们的期待如此之大,以至于照片今天就已经泄露给公众了。雷诺梅甘娜向庞大的“高尔夫”类别发起攻击,并希望获得一个类别的头皮。他能成功吗?
新雷诺梅甘娜 v svoji 4 generaciji ne sklepa kompormisov in po prvih vtisih in sodeč po videnih 相片 resno kandidira za krono v svojem razredu. Nekoliko je zrasel tako v medosno razdaljo (2,8 cm) kot širino koloteka (3,9 cm), ob enem pa je nekoliko nižji (2.5 cm) od prejšnje generacije. Res, da gre za centimetre, če ne že milimetre, a se poznajo in avtomobilu dajo odločnejšo ter izjemno športno silhueto.
Od strani, ga boste takoj prepoznali, a v zadku ostaja bolj konvencionalen in predvsem 不同的 od razrednega povprečja. V slednjem prepoznamo tudi poteze nedavno predstavljenega 护身符壮游, v nosu pa povzema obličnost svojih pred časom prenovljenih bratov – capturja, talismana, alaskana in clia. V zadku se “bohotijo” predvsem izjemno široki zarometi, ki se raztezajo skoraj čez celotno širino in s tem dajejo pojavnosti avtomobila mogočnejši občutek. Premišljeno in domiselno!
Že takoj na začetku tudi športnejša različica Megane GT
雷诺 ne sklepa kompromisov in ta trg že takoj na začetku pošlja tudi agresivejše oblikovanega in mladim po srcu vščenega Renault Megane GT, ki ima od svojega plebejskega brata bolj športno in agresivno oblikovan prednji odbijač, na zadnjem pa se bohotijo v zadnji odbijač integrirane izpušne cevi, kjer ne manjka kroma in dramatike. Novi Mégane GT ima na oznako “Renault Sport” na zadku, na blatnikih in spredaj.
Ta športna različica bo na voljo z novo modro (Bleu Iron) karoserijsko barvo in elementi kovinske temno sive (Dark Metal) na prednjem delu in na ohišjih zunanjih ogledal, s čimer bo podkrepila svojo pripadnost svetu GT avtomobilov. Novi Mégane GT ima tudi 18-palčna brušena aluminijasta platišča, ki so jih posebej zanj razvili pri Renault Sport.
Več informacij – na avtomobilskem salonu v Frankfurtu
Odkrita tančica zunanje podobe pa še ne daje celotne slike. Le to namerava 雷诺 razkriti na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, kjer bo pedstavil vse podorobnosti. Ta si ga bo možno ogledati tudi znotraj, spoznati vanj vgrajene tehnologije, ki so prevzeta iz višjega segmenta, in ponudbo motorjev. A verjamemo, da v “golfovemu” razredu C nič več ni tako kot pred današnjim dnem!
更多信息:
雷诺.si