fbpx

Peddy Mergui:如果苹果卖牛奶怎么办?

Peddy Mergui, umetnik in oblikovalec, je z delom Wheat is Wheat is Wheat oblikovalski jezik nekaterih najbolj znanih modnih blagovnih znamk – Versace, Bvlgari, Dolce & Gabbana, itd. – uporabil v prehrambeni industriji. Podobno je storil z znamkami kot so Apple, Nike in Ferarri. Kakšna bi bila torej embalaža izdelkov, če bi se Apple nekega dne odločil prodajati mleko, Ferrari pa testenine?

Peddy Mergui, rojen Maročan, živeč v Izraelu je s svojim delom in razstavo Wheat is Wheat is Wheat dosegel fascinantne in groteskne rezulate. Z infuzijo embalaže naših najbolj osnovnih dobrih z vrednotami prestiža in luksuza je raziskal dinamične in pogostno zabrisane etične meje oblikovanja v potrošniki kulturi.
Razstava je namenjana izpostavitvi izziva s katerim se oblikovalec sooča, ko je zadolžen za spodbujanj gospodarskih interesov, medtem pa si želi ostati zvest lastnemu moralnemu kompasu. Različni eksponati združujejo oblike in podobe iz sveta potrošnje s koncepti s področja etike potrošnikov.
苹果 bi nam namreč zavoljo imidža lahko prodal mleko za 8 evrov, 耐克 pa pomarančo za 4 evre. In če bi, kaj to pove o nas?

Duhovito in provokativno delo Wheat is Wheat is Wheat (Pšenica je pšenica je pšenica), nam tako pusti več vprašanj kot odgovorov.

阅读更多: 克里斯蒂娜·古杰里:世界领导人被困在厕所里

V galeriji si oglejte produkte Wheat is Wheat is Wheat.

更多信息

更多信息:
peddymergui.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。