fbpx

Peddy Mergui: Wat als Apple melk zou verkopen?

Peddy Mergui, umetnik in oblikovalec, je z delom Wheat is Wheat is Wheat oblikovalski jezik nekaterih najbolj znanih modnih blagovnih znamk – Versace, Bvlgari, Dolce & Gabbana, itd. – uporabil v prehrambeni industriji. Podobno je storil z znamkami kot so Apple, Nike in Ferarri. Kakšna bi bila torej embalaža izdelkov, če bi se Apple nekega dne odločil prodajati mleko, Ferrari pa testenine?

Peddy Mergui, rojen Maročan, živeč v Izraelu je s svojim delom in razstavo Wheat is Wheat is Wheat dosegel fascinantne in groteskne rezulate. Z infuzijo embalaže naših najbolj osnovnih dobrih z vrednotami prestiža in luksuza je raziskal dinamične in pogostno zabrisane etične meje oblikovanja v potrošniki kulturi.
Razstava je namenjana izpostavitvi izziva s katerim se oblikovalec sooča, ko je zadolžen za spodbujanj gospodarskih interesov, medtem pa si želi ostati zvest lastnemu moralnemu kompasu. Različni eksponati združujejo oblike in podobe iz sveta potrošnje s koncepti s področja etike potrošnikov.
Appel bi nam namreč zavoljo imidža lahko prodal mleko za 8 evrov, Nike pa pomarančo za 4 evre. In če bi, kaj to pove o nas?

Duhovito in provokativno delo Wheat is Wheat is Wheat (Pšenica je pšenica je pšenica), nam tako pusti več vprašanj kot odgovorov.

LEES VERDER: Cristina Guggeri: wereldleiders betrapt in het toilet

V galeriji si oglejte produkte Wheat is Wheat is Wheat.

Meer informatie

Meer informatie:
peddymergui.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.