fbpx

小米笔记本Air:只是克隆还是MacBook Air的有力竞争对手?

Prenosnik Xiaomi Mi Notebook Air

小米笔记本Air还是MacBook Air,这是一个问题。中国的小米凭借与 MacBook Air 非常相似的 Mi Notebook Air 进入了计算领域。长期以来,苹果公司的产品一直激励着许多竞争对手,但小米笔记本Air可能是迄今为止最明目张胆的苹果模仿者。小米笔记本电脑是 MacBook Air 的真正竞争对手还是只是它的克隆版?让我们来看看。

小米 je predstavil svoj prvi prenosnik – Mi Notebook Air, poleg tega pa je predstavil tudi cenejšo in nekoliko manjšo različico, prenosnik Xiaomi Mi Notebook Air variant. Oba prenosnika sta izredno tanka in lahka, na voljo pa bosta v srebrni in zlati barvi.

Prenosnik Xiaomi Mi Notebook Air je seksi kot MacBook Air.
Prenosnik Xiaomi Mi Notebook Air je seksi kot MacBook Air.

Večja različica se ponaša s 13,3-palčnim zaslonom in procesorjem Intel Core i5, 8 GB pomnilnika, 显卡 Nvidia GeForce 940MX in diskom 256 GB SSD  (omogoča igranje tudi najbolj zahtevnih iger, kot je Dota 2), medtem ko 12,5-palčneža poganja procesor Intel Core M3. Disk in pomnilnik so mu prepolovili na 128 GB SSD 或者 4GB, zato pa ima vzdržljivejšo baterijo, saj naj bi zagotavljal 11,5 ure avtonomije v primerjavi z 9,5 ure večjega brata (40-vatna baterija). Ima tudi le en priklop USB 3.0, v primerjavi z dvema 13,3-palčne različice.


12,5-palčnik tehta 1,07 kilograma (v debelino meri le 12,9 milimetra), medtem ko večjemu tehtnica nameri 1,28 kilograma. Za slednjega boste morali odšteti pribl. 680 evrov, za manjšega pa pribl. 480 evrov. Na oba so namestili operacijski sistem Windows 10 in jima namenili osvetljeno tipkovnico, vhod HDMI ter priključek USB Type-C (omogoča polnjenje do 50 odstotkov v 30 minutah). 13,3-palčni model v debelino meri 14,8 milimetra, kar pomeni, da je tako lažji kot tanjši od svoje ”muze”, prenosnika MacBook Air.

阅读更多: 前 10 名:2016 年最佳超轻笔记本电脑

Na Kitajskem bodo prenosnik Xiaomi Mi Notebook Air v prodajo poslali 2. avgusta 2016, kdaj bo začel iskati kupce zunaj svojih meja, pa še ni znano. Po poročanjih naj bi prenosnike izdelovalo podjetje Tian Mi, partnersko podjetje Xiaomija, a pod omenjenim imenom, prenosnik pa bo brez logotipa.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。