Frankfurtski avtosalon je postregel še z eno poslastico, tokrat nam, navadnim smrtnikom, precej bolj dosegljivo. Novi Renault Megane RS je agresivnejši kot kadarkoli in tudi pod pokrovom skriva več kot kadarkoli do zdaj. Eden od najbolj vznemirljivih "hot hatchev" v C segmentu ima od zdaj nov motor, prvič v zgodovino pa je možno izbirati med ročnim ali avtomatskim menjalnikom.
新的 Renault Megane RS predstavlja najbolj športno različico Renaultove limuzine v segmentu C. Velika novost je novi 1,8-litrski turbinski motor, ki nadomešča starega 2-litrskega turbinca. Novi motor zagotavlja 280马力, zanj pa si lahko izberemo 6速手动 menjalnik ali 6-stopenjski dvosklopčni avtomatski menjalnik s predstavnimi ročicami ob volanu in možnostjo “发射控制“. Če si želite še več moči, počakajte do konca prihodnjega leta. Takrat se bo namreč med nas pripeljal še Megane RS v različici Trophy, ki ponuja 300马力.
A vendar je treba vso to moč nekako prenesti na cesto, kar je še posebno zahtevno pri avtomobilih, ki so gnani na prednji kolesni par. Zaradi tega Megane RS uvaja 四轮转向 in bo na voljo z dvema različnima nastavitvama podvozja Cup 和 运动的. Na izbiro bo 5 voznih profilov, zaradi katerih bo Megana RS precej lažje uporabljati v vsakdanjih razmerah. Ob kopici asistenčnih sistemov bo Megane RS prav soliden vsakodnevni avtomobil. Na ceste bo zapeljal spomladi prihodnje leto, kar pomeni, da se lahko avtomobilskim navdušencem že začnejo cediti sline.
阅读更多: 谁更快?佐伊电竞VS.公式RS 16
Galerija slik: Renault Megane RS
更多信息:
雷诺.si