FBピクセル

新型ルノー メガーヌ RS: 新しくて最もパワフルなメガーヌ

Frankfurtski avtosalon je postregel še z eno poslastico, tokrat nam, navadnim smrtnikom, precej bolj dosegljivo. Novi Renault Megane RS je agresivnejši kot kadarkoli in tudi pod pokrovom skriva več kot kadarkoli do zdaj. Eden od najbolj vznemirljivih "hot hatchev" v C segmentu ima od zdaj nov motor, prvič v zgodovino pa je možno izbirati med ročnim ali avtomatskim menjalnikom.

新しいもの Renault Megane RS predstavlja najbolj športno različico Renaultove limuzine v segmentu C. Velika novost je novi 1,8-litrski turbinski motor, ki nadomešča starega 2-litrskega turbinca. Novi motor zagotavlja 280 konjskih moči, zanj pa si lahko izberemo 6速マニュアル menjalnik ali 6-stopenjski dvosklopčni avtomatski menjalnik s predstavnimi ročicami ob volanu in možnostjo “launch control“. Če si želite še več moči, počakajte do konca prihodnjega leta. Takrat se bo namreč med nas pripeljal še Megane RS v različici Trophy, ki ponuja 300馬力.

A vendar je treba vso to moč nekako prenesti na cesto, kar je še posebno zahtevno pri avtomobilih, ki so gnani na prednji kolesni par. Zaradi tega Megane RS uvaja štirikolesno krmiljenje in bo na voljo z dvema različnima nastavitvama podvozja Cup スポーツ. Na izbiro bo 5 voznih profilov, zaradi katerih bo Megana RS precej lažje uporabljati v vsakdanjih razmerah. Ob kopici asistenčnih sistemov bo Megane RS prav soliden vsakodnevni avtomobil. Na ceste bo zapeljal spomladi prihodnje leto, kar pomeni, da se lahko avtomobilskim navdušencem že začnejo cediti sline.

続きを読む: 誰が速いですか?ゾーイ Eスポーツ VS.フォーミュラ RS 16

Galerija slik: Renault Megane RS

詳しくは

詳しくは:
ルノー.si

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。