fbpx

劳斯莱斯幻影大都会系列——当昂贵的价格还不够的时候

劳斯莱斯为巴黎车展准备了一款特别的都市版幻影车型。按照这个英国精品品牌的特殊限量系列车辆的惯例,仅生产 20 辆。特色是由 6,800 针缝制的手工刺绣徽标和由 500 块微型木片制成的插图。

Metropolitan edition phantom iz Rolls Roycovega povprečja izstopa po ročno izdelanih podrobnostih, katerih poslikave posnemajo metropolo, tovrstne detajle pa najdemo tako na furnirju, na armaturni plošči, kot tudi na mizicah pri potnikih v drugi vrsti ter tudi izvezene na sedežih iz ročno prešitega usnja. Nenazadnje pa tudi na karoseriji, kamor poseben graver vnese značilno poslikavo na bok vozila.

Ilustracija na furnirju ni narisana, ko najbrž večina misli, ampak je izdelana iz 500 miniaturnih kosov lesa, ki jih posebni strokovnjak sestavlja več dni.
Ilustracija na furnirju ni narisana, ko najbrž večina misli, ampak je izdelana iz 500 miniaturnih kosov lesa, ki jih posebni strokovnjak sestavlja več dni.

Da ne boste mislili da gre na furnirju za poslikavo, o ne, ne…ta je sestavljena iz 500 kosov različno pobarvanih miniaturnih kosov lesa, za katere poseben strokovnjak potrebuje več dni, da naredi željeno poslikavo. Motiv na mizicah v drugi vrsti, pa potnikom ob zaprtju le teh, zaradi senčenja prikazuje drugačno podobo kot sicer, ko so le te v horizontalni poziciji.

Tudi pri izvezenem logotipu gre za zelo filigransko izdelavo, saj je ta sestavljena iz 6.800 dvobarvnih šivov, ki skupaj tvorijo viden učinek, ki posnema obliko nebotičnika.

Tudi ura umeščena v sredinsko konzolo v tej omejeni seriji phantoma velja za posebnost, saj njena skala prikazuje 24 največjih oz. najbolj pomembnih velemest in prikazuje v katerem časovnem pasu se le-te nahajajo.

Potencialni kupci imajo na izbiro tudi 44 tisoč barvnih odtenkov zunanje karoserije, komur tudi to ni dovolj, pa lahko posebna ekipa pri Rolls Roycu izdela barvo, ki posnema katerikoli barvni odtenek v naravi, ki ga stranka želi. Koliko vse to stane pa ostaja skrivnost, zagotovo pa ni poceni, saj že “osnovni” phantom stane preko 300 tisoč evrov, brez deleža, ki si ga vzame država seveda.

更多信息

更多信息:
www.rolls-roycemotorcars.com/metropolitan

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。