fbpx

2018 年 FIFA 世界杯:来自俄罗斯的问候

足球迷和最伟大的足球大师的精湛动作的粉丝无疑正在享受今年俄罗斯 FIFA 世界杯™足球比赛场地的足球场。对于许多人来说,参加如此盛大的活动是一种难忘的感觉。 Petar Bedenik 也因此获得了一次难忘的经历,参加了 Visa 2018 FIFA 世界杯有奖赛,并直接在莫斯科大型体育场的看台上观看了 2018 FIFA 世界杯揭幕战。

V nagradni igri Visa 2018 FIFA World Cup™, ki je potekala od 5. marca 2018 do vključno 15. aprila 2018, so lahko sodelovali vsi polnoletni imetniki plačilnih kartic Visa, ki so v času trajanja nagradne igre opravili vsaj en nakup na katerem koli fizičnem ali spletnem prodajnem mestu doma ali v tujini s plačilno kartico Visa, izdana s strani sodelujočih bank (Abanka d.d., Banka Intesa Sanpaolo d.d., Nova KBM d.d., NLB d.d, SKB banka d.d. Ljubljana in UniCredit Banka Slovenija d.d.).

Peter Bedenik si je s sodelovanjem v nagradni igri Visa 2018 FIFA World Cup™ zagotovil ogled otvoritvene tekme 2018 FIFA World Cup™ .
Peter Bedenik si je s sodelovanjem v nagradni igri Visa 2018 FIFA World Cup™ zagotovil ogled otvoritvene tekme 2018 FIFA World Cup™ .

Visa, ki je uradni partner plačilnih storitev letošnjega svetovnega prvenstva v nogometu, je nedavno tudi predstavila marketinško kampanjo, z nogometnim zvezdnikom Zlatanom Ibrahimovićem v glavni vlogi, s katero nogometnim navdušencem sporoča, da je strah popolnoma odveč, saj ne boste zamudili niti enega trenutka letošnjega poletja. Ne glede na to, ali boste na prvenstvu v Rusiji ali pa boste nogometne tekme spremljali preko televizijskih zaslonov, ne skrbite – Visa z inovativnimi plačilnimi tehnologijami izboljšuje izkušnjo ogleda nogometnih tekem.

Nogometni navdušenci, ki bodo v Rusiji v živo spremljali nogometno dogajanje, bodo zahvaljujoč več kot 3500 POS terminalom in 1000 mobilnim koncesionarjem, ki so opremljeni z najnovejšimi plačilnimi inovacijami, preživeli manj časa v vrstah in tako namenili več časa spremljanju dogajanja na nogometnih zelenicah. Tudi navdušenci, ki bodo tekme nogometnega prvenstva spremljali doma, bodo vzdušje tekem občutili skozi Zlatanove oči, ki bo imel ekskluzivni dostop na prvenstvu.

更多信息

更多信息请访问:
visaeurope.si

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。