fbpx

Tablica, ki ubija prenosnike – Microsoft Surface Pro 3

Microsoft je predstavil Surface Pro 3, izjemno lahko hibridno tablico, ki vsebuje zadosti moči, da zmore povprečnemu uporabniku nadomestiti prenosnik. Pri Microsoft verjamejo, da s Surface napovedujejo trend umrianja klasičnih prenosnikov

Z 12 inčnim HD zaslonom, Intelovim – Intel Core procesorjem 4 generacije,  tipkovnico, ki je hkrati ovoj tablice, sistemom možnosti naklona tablice za več delovnih pozicij in že nameščenim Windows 8.1 pro, ki je uporabnikom izjemno domač. Microsoft Surface Pro 3 predstavlja ultimativen izziv prihodnim rodovom domačih in prenosnih računalniških alternativ.

Uporabnik se sreča z že znanim okoljem ter tako poganja popolnoma normalne programe kot je zbirka Micorosoft Office 或者 Adobe Creative Suite. Surface Pro 3 vsebuje tudi “elektronsko” pisalo s katerim tablica postane list papirja.

To je najlažji prenosnik na svetu. Saj tako trdijo pri Microsoft.
To je najlažji prenosnik na svetu. Saj tako trdijo pri Microsoft.

Napisano pa naj bi tudi prepoznala in pretvorila v napisan Wordov dokument, mail ali opomnik. Poleg zgoraj naštetih dobrot naj poudarimo, da ta tablica, ki je pravzaprav računalnik vsebuje odličen zvočni sistem z Dolby Sound podporo, poleg tega pa lahko z njo surfate po spletu saj je po podatkih zagotovljenih 9 ur avtonomije.

Ob zgoraj napisanem vas ne bomo obremenjevali s podrobnstmi te naprave. Pomembna je ideja. In tu lahko tokrat 微软 le pritrdimo, da so z idejo na pravi poti. Bravo!

Kdo je boljši?! MacBook Air vs Microsoft Surface Pro? Odgovor v video posnetku!

Še pomembna informacija. 微软表面 bo na voljo nekaj pod 600 evrov, kar predstavlja komercialno izjemno zanimivno številko.

你可知道?
 Microsoft Corporation je ameriško računalniško podjetje s sedežem v Redmondu (Washington, ZDA), ki sta ga leta 1975 ustanovila Bill Gates in Paul Allen. Microsoft je največje softversko podjetje na svetu z 91.005 zaposlenimi.

Ogled foto galerije – Microsoft Surface Pro 3

更多信息

更多信息: 
微软网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。