丰田苔原无疑是最著名的半挂卡车之一。新一代拥有全新的平台,与上一代有显着不同。
Najnovejša generacija Toyota Tundra ima drzne ostre linije, ki še dodatno poudarijo mišično in robustno ʺpostavoʺ priljubljenega poltovornjaka. Najbolje opremljena različica se imenuje TDR Pro, poganjal pa jo bo močan hibridni V6-valjnik z dvojno turbino, ki ima 437 konjskih moči 和 790 Nm navora. Motor je povezan s samodejnim 10速 menjalnikom. Različica Pro ponuja napreden štirikolesni pogon in sistem za izbiro terena, po katerem vozimo.
Zunanje dimenzije Tundre so naravnost ogromne, mišična postava pa je osnovana na močnem jeklenem okvirju, z aluminijem ojačanem kompozitnem kesonu in povsem na novo zasnovanim večtočkovnim zadnjim vzmetenjem. Notranjost je prav tako povsem nova, na izbiro pa ponuja 8- 或者 14英寸 osrednji zaslon.
Nova Toyota Tundra bo na cesto zapeljala prihodnje leto, kupci pa jo že nestrpno pričakujejo, saj se je ponekod čakalna doba za omenjeno vozilo dvignila na kar leto in pol. Obenem Toyota Tundra žal predstavlja še enega izmed avtomobilov, ki ga bomo na slovenskih cestah le stežka srečali.