GinzVelo 是一款人力车,一种速度堪比汽车的汽车自行车。它是一款带封闭式座舱的三轮车,除了骑行者自身动力外,还可以通过后轮轮毂内一台 500 瓦的电机驱动,该电机由一块 48 瓦的电池供电。这款车是发明家 Peter Ginzburg 的创意之作,他称之为“人电混合动力车”(简称“HEH Vehicle”),目前正在通过 Kickstarter 众筹平台寻找买家。
Če vlagatelji nimajo posluha, ga ima gotovo Kickstarter, ki je poln drznih/prodornih idej in drugačnosti željnih kupcev. V to zgodbo sodi tudi velomobil GinzVelo, hibridni tricikel, ki je v kombinaciji s 500-vatnim elektromotorjem, ki se napaja iz litij-polimerske baterije (20 Ah), zmožen kolesarja prevažati z avtomobilsko hitrostjo.
Lezikolo v oklepu oz. školjki, ki deluje, kot bi obglavili jadralno letalo, je uporabno v domala vseh vremenskih razmerah. Namenjeno je enemu potniku, baterija pa ga lahko prepelje od 100 do 150 kilometrov daleč. A to je le domet baterije, dejanski domet je odvisen od njegove fizične pripravljenosti. Je pa treba vedeti, da poganjanje 40-kilogramskega tricikla ni mačji kašelj, zato naj vas prazna baterija nikar ne ujame na klanec. Ob pomoči elektromotorja lahko ”osjeglavi” GinzVelo potuje s hitrostjo do 32 km/h, če ”intervenira” človek, pa se ta lahko povzpne vse 高达 50 公里/小时.
阅读更多: 宝马X5混合动力SUV的油耗仅为3.3升,马力为313匹

Če se sprašujete ali lahko aerodinamični GinzVelo uporabljate na kolesarskih stezah ali sodi na ceste, je odgovor sledeč. GinzVelo je ”registriran” kot kolo zato za lastnika veljajo enaka pravila kot za klasične kolesarje. In čeravno se zdi ta tricikel višja znanost, uporablja standardne kolesarske komponente, zato z vzdrževanjem ne boste imeli nič več dela kot s klasičnim dvokolesnikom. Le, če boste kabino polirali. Za prve kupce je 在 Kickstarter 上 na voljo že za (preračunanih) 2660 evrov.
更多信息:
kickstarter.com






