fbpx

想要成为社会

该项目于 2005 年构思,作为隐形设计的实验。虚构的形象比现实更强烈,WNBS 的概念也随之而来。 T 恤只有一个单词,白底黑字,采用最无聊的大写字母字体。这些表达了个人意愿,没有不必要的...

Projekt je bil zasnovan leta 2005 kot eksperiment v nevidnem oblikovanju. Izmišljene podobe so močnejše kot resničnost in temu sledi tudi koncept WNBS. Nastale so T-shirt majice z samo eno besedo, črno na belem, v najbolj dolgočasni pisavi z velikimi tiskanimi črkami. Te izražajo posameznikove želje brez odvečnih dekorativnih elementov, izčiščeno, skoraj dolgočasno. Nujno odražajo, kaj bi nekdo rad postal, in ne tistega, kar že je, majice so “wannabeji”. V naslednji dveh letih je bil projekt v obdobju inkubacije in testiranja, leta 2007 pa se je počasi začel uresničevati. Danes je projekt razširjen tako na območju Slovenije kot tudi v drugih delih Evrope, na primer Veliki Britaniji. Besedna banka, ki trenutno ponuja 672 začinjenih besed, zagotavlja, da bo njihov nositelj v središču pozornosti. Forma je v službi izbrane besede, ki omogoča interakcijo med posameznikom in okoljem, v katerem se giblje. Beseda hkrati vzbuja predstave in asociacije skozi svojo sporočilno funkcijo. Različni posamezniki v različnih okoljih različno komunicirajo z uporabo enake besede, kar zagotavlja svojevrstno interakcijo. Če v banki besed ni tiste prave, lahko predlagamo tudi svojo in s tem prispevamo k rasti skupnosti. Edina pogoja sta, da je beseda asociativna in pozitivna. Kombinacija individualne izkušnje, preteklosti, dejavnosti in ambicije posameznika zagotavlja formacijo najbolj osebnega sporočila. Vsi izdelki so v črni ali beli barvi, s kratkimi ali dolgimi rokavi, za ženske in moške. Majice so iz najboljšega bombaža ter prijazne na dotik. Beseda je natisnjena v 3D-tehniki in je odporna na pranje. Novost skupnosti WNBS so zapestnice za srečo, prav tako v beli ali črni barvi, z eno samo besedo, ki se tokrat ponovi pravljičnih trikrat in s tem deluje na uresničevanje naših želja.

Trgovina Kokoška, Igriška 3, Ljubljana in www.wannabesociaty.com

Previous
游击导演

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。