fbpx

Wannabesamenleving

Het project werd in 2005 bedacht als een experiment in onzichtbaar ontwerp. Fictieve beelden zijn sterker dan de werkelijkheid en het WNBS-concept volgt. T-shirts werden gemaakt met slechts één woord, zwart op wit, in het meest saaie lettertype in grote blokletters. Deze drukken individuele wensen uit zonder onnodige...

Projekt je bil zasnovan leta 2005 kot eksperiment v nevidnem oblikovanju. Izmišljene podobe so močnejše kot resničnost in temu sledi tudi koncept WNBS. Nastale so T-shirt majice z samo eno besedo, črno na belem, v najbolj dolgočasni pisavi z velikimi tiskanimi črkami. Te izražajo posameznikove želje brez odvečnih dekorativnih elementov, izčiščeno, skoraj dolgočasno. Nujno odražajo, kaj bi nekdo rad postal, in ne tistega, kar že je, majice so “wannabeji”. V naslednji dveh letih je bil projekt v obdobju inkubacije in testiranja, leta 2007 pa se je počasi začel uresničevati. Danes je projekt razširjen tako na območju Slovenije kot tudi v drugih delih Evrope, na primer Veliki Britaniji. Besedna banka, ki trenutno ponuja 672 začinjenih besed, zagotavlja, da bo njihov nositelj v središču pozornosti. Forma je v službi izbrane besede, ki omogoča interakcijo med posameznikom in okoljem, v katerem se giblje. Beseda hkrati vzbuja predstave in asociacije skozi svojo sporočilno funkcijo. Različni posamezniki v različnih okoljih različno komunicirajo z uporabo enake besede, kar zagotavlja svojevrstno interakcijo. Če v banki besed ni tiste prave, lahko predlagamo tudi svojo in s tem prispevamo k rasti skupnosti. Edina pogoja sta, da je beseda asociativna in pozitivna. Kombinacija individualne izkušnje, preteklosti, dejavnosti in ambicije posameznika zagotavlja formacijo najbolj osebnega sporočila. Vsi izdelki so v črni ali beli barvi, s kratkimi ali dolgimi rokavi, za ženske in moške. Majice so iz najboljšega bombaža ter prijazne na dotik. Beseda je natisnjena v 3D-tehniki in je odporna na pranje. Novost skupnosti WNBS so zapestnice za srečo, prav tako v beli ali črni barvi, z eno samo besedo, ki se tokrat ponovi pravljičnih trikrat in s tem deluje na uresničevanje naših želja.

Trgovina Kokoška, Igriška 3, Ljubljana in www.wannabesociaty.com

Volgende
Vohunska ura

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.