fbpx

Wannabesociety

Il progetto è stato concepito nel 2005 come un esperimento di design invisibile. Le immagini immaginarie sono più forti della realtà e il concetto di WNBS segue l'esempio. Le magliette venivano create con una sola parola, nera su bianco, nel carattere più noioso in stampatello grande. Questi esprimono desideri individuali senza inutili...

Projekt je bil zasnovan leta 2005 kot eksperiment v nevidnem oblikovanju. Izmišljene podobe so močnejše kot resničnost in temu sledi tudi koncept WNBS. Nastale so T-shirt majice z samo eno besedo, črno na belem, v najbolj dolgočasni pisavi z velikimi tiskanimi črkami. Te izražajo posameznikove želje brez odvečnih dekorativnih elementov, izčiščeno, skoraj dolgočasno. Nujno odražajo, kaj bi nekdo rad postal, in ne tistega, kar že je, majice so “wannabeji”. V naslednji dveh letih je bil projekt v obdobju inkubacije in testiranja, leta 2007 pa se je počasi začel uresničevati. Danes je projekt razširjen tako na območju Slovenije kot tudi v drugih delih Evrope, na primer Veliki Britaniji. Besedna banka, ki trenutno ponuja 672 začinjenih besed, zagotavlja, da bo njihov nositelj v središču pozornosti. Forma je v službi izbrane besede, ki omogoča interakcijo med posameznikom in okoljem, v katerem se giblje. Beseda hkrati vzbuja predstave in asociacije skozi svojo sporočilno funkcijo. Različni posamezniki v različnih okoljih različno komunicirajo z uporabo enake besede, kar zagotavlja svojevrstno interakcijo. Če v banki besed ni tiste prave, lahko predlagamo tudi svojo in s tem prispevamo k rasti skupnosti. Edina pogoja sta, da je beseda asociativna in pozitivna. Kombinacija individualne izkušnje, preteklosti, dejavnosti in ambicije posameznika zagotavlja formacijo najbolj osebnega sporočila. Vsi izdelki so v črni ali beli barvi, s kratkimi ali dolgimi rokavi, za ženske in moške. Majice so iz najboljšega bombaža ter prijazne na dotik. Beseda je natisnjena v 3D-tehniki in je odporna na pranje. Novost skupnosti WNBS so zapestnice za srečo, prav tako v beli ali črni barvi, z eno samo besedo, ki se tokrat ponovi pravljičnih trikrat in s tem deluje na uresničevanje naših želja.

Trgovina Kokoška, Igriška 3, Ljubljana in www.wannabesociaty.com

Successivo
Vohunska ura

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.