fbpx
照片:宜家

IKEA x Zandra Rhodes:全新 KARISMATISK 系列将于 9 月在宜家商场上市

IKEA se je skupaj z Zandro Rhodes odločila raziskati, kako se njen svet drznih vzorcev in živih barv preliva v domače okolje. Kot rezultat sodelovanja IKEA lansira kolekcijo KARISMATISK, sinonim za pogumno samo izražanje v lastnem domu. Kolekcija vključuje 26 ekspresivnih izdelkov, ki vse ljubitelje barv spodbuja: »bodite neustrašni, bodite čudoviti, bodite vi!« Kolekcija KARISMATISK bo v trgovinah IKEA po celem svetu na voljo od septembra 2021.

Ikonična oblikovalka Zandra Rhodes je znana po svojih neustrašnih in močnih barvah in je že več kot pet desetletij ena od vodilnih oblikovalk v svetu mode in tekstila. Pod njenim vodstvom in navdihom ter neustrašnim pristopom k življenju in slogu je IKEA raziskala svet močnih barv in vzorcev, da bi domu dodali značaj in karizmo. To skupno delo in raziskovanje je privedlo do globljega razumevanja različnih potiskov in barv kot močnega orodja za izražanje osebnosti, talenta in lokalne kulture kot tudi njihovega psihološkega učinka na ljudi in prostore.

Podobno kot Zandra je tudi kolekcija glasna, ponosna in močno izrazna. Z novo kolekcijo boste umestili Zandrino samozavest in karizmo v svoj dom in pokazali svojo osebnost. Kolekcija KARISMATISK vas spodbuja, da se ob opremljanju doma tudi zabavate, obenem pa iz vsakega prostora veje optimizem. Kombinirajte različne blazine, preproge in druge tekstilne izdelke po vaši izbiri, umestite vaze za rože skupaj ali vsako posebej, dodajte le kanček barvitosti ali pa izberite močan vzorec.

Kolekcijo KARISMATISK ne odlikuje le krasen dizajn, temveč tudi 功能性. Skupaj z Zandro je IKEA pri oblikovanju kolekcije uporabila pet načel demokratičnega dizajna (oblika, funkcija, kakovost, trajnost in dostopna cena) za oblikovanje igrivih rešitev za vsakodnevne potrebe po dostopnih cenah. Čeprav Zandrino ustvarjanje vodijo bleščeče poslikave in barve, so oblikovne rešitve vedno tudi praktične. Kjer je možno, so v kolekciji uporabili tudi 回收材料 z zavedanjem »manj je več«.

更多信息

宜家网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。