Audi položilo svůj největší sedan na nosítka a zrodil se Audi A8 L Extenden, šestidveřový sedan, který měří na délku 6,63 metru (o 1,09 metru více než klasické Audi A8 L) a má rozvor luxusních 4,22 metru. . Limuzína, kterou značka z Ingolstadtu vyvíjí rok, nabízí kromě šesti osob veškerou prestiž menší limuzíny.
Čez noč (no, ne ravno čez noč, a skrito pred očmi javnosti) se je Audi A8 L močno potegnil kot najstnik med poletnimi počitnicami. Audi A8 L Extended, šestsedežna limuzina (vsi v usnje oblečeni sedeži gledajo v smeri vožnje, druga in tretja vrsta imata možnost električnega prilagajanja, zadnjim potnikom pa je na voljo še hladilnik za pijačo), je pravi ”dolgin” (če je pri avtomobilih dolžina, kar je pri ljudeh višina), saj v dolžino meri kar 4,22 metra. V povečanem formatu ima vse lastnosti, ki jih premore standardna štirisedežna limuzina.
Strukturo trdnost (ojačali so karoserijo in prilagodili obliko) so inženirji zagotovili s podaljšanima pragovoma, svoje pa opravljajo tudi osrednji greben ter vzdolžni in prečni aluminijasti profili na strehi. Občutek prostornosti so pri Audiju povečali z 2,4-metrsko stekleno streho, ki jo je mogoče zasenčiti. Srce košarkarja med avtomobili je bencinski 3,0-litrski TFSI V6-motor, která ze sebe ždímá 306 konjev in 440 Nm navora. Moč na štirikolesni pogon Quattro prenaša osemstopenjski menjalnik Tiptronic. Ker pač ni ”playmaker”, ampak ”košarkar pod košem”, pričakovano nima pospeška Porscheja. Kljub temu je čas 7,1 sekunde od 0 do 100 km/h zavidanja vreden za takšno ”omaro” (tehtnica mu nameri 2418 kilogramov), prav tako končna hitrost 250 km/h. Ni čudno, da so mu torej nataknili zavore športnika Audi S8.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Audi natočilo reklamu na Audi SQ7 TDI ve Slovinsku
Audi A8 L Extended so obuli v 19palcová kola, cena za limuzino, dolgo kot ponedeljek, pa naj bi se gibala okoli 350 tisoč evrov. Izdelan je bil za skrivnostnega Evropejca in naj bi bil enkraten projekt, a na Audijev naslov so se že usula naročila od drugod.
Více informací:
audi.si