Lamborghini Aventador od té doby, co jsme ho viděli naposledy, sežralo ještě pár panáků. Nové Lamborghini Aventador S je ještě výkonnější než jeho předchůdce. Má také lepší aerodynamiku a je prvním Lamborghini, které má řízení čtyř kol.
Lamborghini Aventador je doživel veliko preobrazbo. Lamborghini Aventador S je resda izdelan z uhlíkových vláken, kot smo vajeni, a tu se podobnosti s predhodniki končajo. Aventadorju so v Sant’Agati občutno izboljšali aerodinamiko. Ta spredaj zdaj zagotavlja 130 odstotkov več pritiska k tlom, medtem ko je zadnji usmerjevalnik zraka nastavljiv na tri načine, da se avto karseda ‘prilepi’ na cesto in nudi čim manjši zračni upor.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Jon Olsson odhaluje svou čtyřkolovou střelu o výkonu 800 koní s výfukem Akrapovič
Sprednji del je postal agresivnejši, podaljšali so mu odbijač. Nov izpušni sistem je za 20 odstotkov lažji od predhodnega. Lamborghini Aventador S ima kot prvi Lamborghini štirikolesno krmiljenje (štirikolesni volan). Pri Lamborghiniju trdijo, da je superšportnik zdaj še bolj odziven pri manjših hitrostih, pri večjih pa je na ta račun izboljšana stabilnost, vodljivost in lega. V načinu Sportovní lahko sistem štirikolesnega pogona AWD pošlje tudi do 90 odstotkov navora na zadnja kolesa. Poleg načina Sport so tu še Strada, Corsa in novi Ego, ki omogoča lastne nastavitve. Obuli so ga v pnevmatike Pirelli P Zero, mu serijsko namestili karbon-keramické brzdy, Apple CarPlay, nova je digitalna instrumentalna plošča (TFT-zaslon), proti doplačilu pa vam vgradijo še telemetrijo. Pod pokrovom je dodelan 6,5-litrski motor V12, ki lahko namesto 700 zdaj iz sebe iztisne 740 koní (552 namesto 522 kW), medtem ko najvišji navor ostaja pri 690 Nm. Za prenos moči na kolesa so zadolžili sedemstopenjski menjalnik ISR. Vse to omogoča pospešek 2,9 sekunde od 0 do 100 km/h a nejvyšší rychlost 350 km/h. Zanj morate odšteti nekaj več kot 281 tisoč evrov.
Galerija – Lamborghini Aventador S:
Více informací:
lamborghini.com