Audi - značka se čtyřmi kruhy na přídi osvěžila svůj nejmenší model - Audi A1 - v nabídce, který je nyní k dispozici výhradně v pětidveřové verzi, protože o třídveřový model není příliš velký zájem. Na výběr je šest motorů, z nichž všechny mají kromě manuální převodovky také automatickou převodovku S tronic. Namísto dvou jsou nyní na výběr tři balíčky výbavy a k dispozici je také více možností personalizace, včetně balíčků různých stylů.
Audi A1 se kakor je bilo za pričakovati s kozmetično prenovo ni pretirano spremenil. Spremembe prednjega dela ali nosu bodo roko na srce opazili le najbolj zagreti privrženci znamke in lastniki modela pred prenovo, vsi ostali bodo mnenja da je model vseskozi eden in isti. Oblikovalci so tako malenkostno preoblikovali prednje luči, mu namenili drugačna odbijača in stranski ogledali. Še manj opazna pa je bolj ploščata rešetka hladilnika in nekoliko preoblikovan difuzor na zadku. Nova je tudi linija litih platišč, kjer je sedaj na izbiro kar 20 različnih izvedenk velikosti od 15- do 18 palcev.
Novost poleg možnosti polepitve in posledično personalizacije avtomobila predstavljajo tudi različni stilski paketi, mezi nimiž je také športni kit. Pri Audiju želijo s tem povečati zanimanje moških, kjer naj bi se tehtnica po novem nagnila celo malenkostno v prid moške publike (do sedaj 50:50).
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Audi TT do třetice ještě rychlejší, ostřejší a vyspělejší
Tudi znotraj so spremembe redke in komaj opazne, nekaj več je kroma in dodatkov iz klavirske črnine, novi so nekateri materiali. Namesto dveh, so zdaj na izbiro trije opremski paketi – osnovni za manj petične in design paket za tiste, ki v ospredje postavljajo eleganco in sport, za tiste, ki si želijo več dinamičnosti. Prvič pri modelu A1 je na voljo tudi sistem audi drive select, s pomočjo katerega voznik narekuje trdoto določenih elementov vozila, kot so volan, vzmetenje in odzivnost stopalke za plin. Novo ali bolje rečeno izboljšano je tudi elektro servo krmiljenje prvič je na izbiro tudi športno podvozje. Po novem pa je tudi A1 SB lahko opremljen s sistemom povezave na internet in dostopno točko WLAN za mobilne naprave.
Pri motorjih ponudbo po novem sestavlja šest motorjev s mocí od 66- do 141 kW, komur to ni dovolj, je tu še S1 sportback z 170 kW moči, ki s pomočjo serijskega quattro pogona doseže končnih 250 km/h, stotico na merilniku hitrosti pa prekrije v le 5,8 sekunde. Menjalnik je pri obeh najšibkejših motorjih petstopenjski ročni, višje dobi še eno razmerje več. Novost pa predstavlja dejstvo, da je prav pri vseh motornih različicah sedaj na voljo prestavna avtomatika S tronic.
Jsou oceňováni na bencinski strani pričnejo pri 17.7680-, na dizelski pa pri 19.500 evrih. Višek ponudbe pa predstavlja prej omenjeni S1 sportback, ki si ga je mogoče omisliti za najmanj 32.880 evrov.
Více informací:
www.audi.si/novi_A1