Segment středních MPV je horký, jak už dlouho ne. Zejména proto, že do segmentu nedávno vstoupilo BMW, které tu ještě nikdy nebylo a v létě nabídne zákazníkům také sedmimístnou verzi aktivního toureru řady 2. Gran Tourer, ke kterému název odkazuje, je delší než jeho menší bratr o více než 20 cm, z čehož většina jde na prostornost druhé a poprvé i třetí řady sedadel. Dostal také kufr o objemu od 605 do 1 905 litrů.
Oblikovno sta si modela razumljivo precej podobna, s to razliko da se je gran tourer pričakovano nekoliko potegnil v dolžino in višino. Meter pri gran tourerju tako pokaže 4.556 metra v dolžino in 1.8- ter 1.61 metra v širino in višino, s čimer je 214 mm daljši in 53 mm višji od modela iz katerega izhaja. Poleg tega pa je medosna razdalja v prid akomodaciji še dveh dodatnih sedežev v zadku pridobila 110 mm v dolžino.
Tako kot na zunaj je tudi v notranjosti gran tourer kot nekakšen enojajčni dvojček serije2 active tourer, saj sta voznikov delovni prostor in armaturna plošča dobesedno enaki. Edino merljivo ali bolje rečeno razliko tako pomeni prostor za glave, kjer je v gran tourerju navzgor nekoliko bolj zračno, kar bodo znali ceniti predvsem višjerasli. Do večjih razlik pa pride ob prehodu v drugo vrsto, kjer je serija2 GT dobila še 130 mm vzdolžno pomično sedežno lavice ali bolje rečeno sedeže, s čimer lahko uporabniki na podlagi preferenc odmerjajo prostor potnikom ali prtljagi.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: City Test – BMW 218i active tourer sport
VIDEO: BMW serija 2 gran tourer
Družinski uporabi v prid, pa ima tako kot sestrski active tourer veliko uporabnih predalov in odlagališč, obenem pa tudi možnost mizic na naslonjalih prvih sedežev ter tudi pomičnih zaves – zastorov v drugi in tretji sedežni vrsti.
Od prej omenjene serije2 active tourer si večji brat poleg platforme in pogona na prednji kolesni par sposoja tudi paleto motorjev, menjalnikov in tudi opcijo štirikolesnega pogona xDrive, ki bo tu na voljo od vsega začetka tržne poti.Opremski paketi so tako: advantage, sport line, luxury line in M sport, podobno dolg (če ne še daljši) pa je tudi seznam doplačil, kjer najdemo tudi večino danes znane napredne tehnike in udobnostnih dodatkov. V Evropi bo serija2 GT nas voljo z enim od šestih turbodizelskih in turbobencinskih motorjev, začevši z 1,5-litrskima trivaljnikoma na obeh polih. Kot rečeno v uvodu bo serija2 GT premiero doživela prihodnji mesec na salonu v Ženevi, nekje v juniju pa naj bi zapeljal tudi v (naše) salone.
Více informací:
www.bmw.si/grantourer