Renault Koleos se dočkal nového pokračování. A jméno Koleos mu vlastně velmi sluší, protože mezi Renaulty je to opravdový kolos. Jde o zástupce tzv. D segmentu SUV, který je zároveň nejrychleji rostoucím segmentem mezi automobily. V rychlém shrnutí bychom mohli říci, že jde o sportovně užitkový vůz s napjatými a elegantními liniemi, který přináší na trh nové standardy, které si Renault představoval.
Koleos z roku 2008 in letošnji novinec sta si različna kot dan in noč. Skupno imata le še název, vse ostalo je zdaj popolnoma novo a v opačném případě. Nováčci Koleos je prepoznaven predvsem po močnem dizajnu z veliko prednjo masko in Renaultovim logotipom. Veliko oblikovnih vzporednic lahko potegnemo med primerjavo Koleosa in Talismana.
Najboljši Renault Koleos ima nivo opreme Initiale Paris. Případ najimenitnejše, kar lahko ponudi Renault. Notranjost je odeta v usnje napa, sedeži so udobni in imajo tako funkcijo gretja kot tudi hlajenja. Na avtomobilu je moč opaziti kopico detajlov, še posebno pa Initiale Paris izstopa zaradi črne ametistne barve in posebnih platišč s podobo diamanta. Med drugim si lahko v predalu med voznikom in sovoznikom ohladite ali grejete pijačo, za zimske dni pa bo ogrevan volan prav na mestu.
Koleos je tudi zelo praktický. Prtljažni prostor v velikosti 579 litrov se lahko hitro in preprosto poveča do velikosti 1795 litrov. Praktičnost dokazuje z odpiranjem prtljažnih vrat na gib z nogo. Koleos je prvi Renaultov model, ki ima popolnoma elektronsko zložljivo vlečno kljuko.
V primerjavi s prejšnjo generacijo je tehnologija pri novincu napredovala na vseh področjih. S preprostim priklopom pametnega telefona lahko uporabljate aplikaciji Apple CarPlay a Android Auto. Varnostni sistemi in pomagala se ločijo na tri podzvrsti. Sistemi za varnost skrbijo za upravljanje z lučmi v vožnji skozi ovinek, spremljajo varnostno razdaljo med vozili, zavirajo v sili in seveda skrbijo za ESP in vsa ostala pomagala v avtomobilu. Sistemi za opozarjanje so zadolženi za opozorilo ob zapustitvi voznega pasu, preprečujejo preveliko utrujenost voznika in namesto njega bolj zbrano spremljajo prometne znake ter nadzorujejo mrtvi kot. Sistemi za pomoč nam pomagajo pri parkiranju, speljevanju v klanec in s parkirnimi senzorji pomagajo parkirati. Za zabavno tehniko poskrbi NABOSO, ki s kompletom 13 zvočnikov a globokotonca pričara pravo koncertno vzdušje.
Kot vsi terenci ima seveda tudi Koleos možnost pohon čtyř kol. Ta primarno deluje na prednji par, v slabih razmerah pa se v vožnjo vključi tudi zadnji kolesni par. Agregata sta na voljo dva, oba diesel, s mocí 96 kW (130 KM) respektive 130 kW (175 KM). Menjalnika sta na voljo dva, ročni šeststopenjski nebo samodejni brezstopenjski menjalnik X-Tronic.
Koleos nudi tri nivoje opreme: Zen, Intens a Initiale Paris. Vstopna cena s paketom opreme Zen in agregatom Energy dCi 130 to je 26.900 evrov. Najrazkošnejša oprema Initiale Paris in agregat Energy dCi 175, s štirikolesnim pogonom in menjalnikom X-Tronic pa stane 38.900 evrov.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: 5 NAJBOLJ MOŽATIH KARAVANOV, S KATERIMI BOSTE IZSTOPALI
Galerija slik: Renault Koleos
Více informací:
renault.si