Nová generace Fabie bude jistě jednou z největších premiér na říjnovém Salonu v Paříži a Škoda s ní má smělé plány. Třetí generace tohoto modelu zhubla o 65 kg a na výběr bude ze sedmi motorů, dvou převodovek a také verze kombi. Novinka bohužel přijde o sportovní RS, ale pro sportovněji založené verze budou stále k dispozici verze Monte Carlo.
Tretja generacija modela, ki so ga prvič predstavili leta 1999, bo postavljena na modificirano PQ26 platformo, medosno razdaljo so ji raztegnili na 2.470 mm, vozilo pa je 31 milimetrov nižje in 90 mm širše od modela, ki se poslavlja. Prednji kolotek je prav tako pridobil in sicer 30 mm, zadnji pa še milimeter več. Prtljažnik bo po novem v osnovi sprejel za 330 litrov prtljage. V ponudbi bo še vedno tudi verze kombi, ki se bo ponašala z 530-litrskim osnovnim prtljažnikom.
Teža se je v povprečju zmanjšala za 65 kilogramov, kde osnovna različica (1.0 MPI) sedaj tehta vsega 980 kg.
Notranjost za zdaj ostaja neznanka, naj bi pa bilo kar nekaj vzporednic mofgoče potegniti z aktualnim rapidom spaceback, kakšno pa tudi s pred kratkim prenovljenim polom.
Kar se palete motorjev tiče, bo osnovo predstavljal prej omenjeni 1.0-litrski trivaljnik z 44 kW-, oziroma 55 kW moči, višje pa bosta še dve različici 1.2-litrskega TSI z 66-, oziroma 81 kW.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Octavia RS – Škodovácká „super“ Octavia vyráží na silnice na podzim
Najbolj ekonomičen v ponudbi pa bo 1.4-litrski TDI greenline motor, ki bo razvijal 55 kW in bo v povprečju porabil le3,1-litra goriva in v ozračje izpustil 82 gramov CO2. V ponudbi pa bodo še drugi 1.4-litrski dzelski agregti z 66-, oziroma 77 kW največje moči.
V osnovi bo menjalnik petstopenjski ročni, pri bolj zmogljivem 1.2-litrskem TSIju bo dobil še prestavno razmerje več, proti doplačilu pa bo tega zamenjala DSG avtomatika, ki bo na voljo tudi pri najbolj zmogljivi dizelski opciji.
Fabia tretje generacije pa naj bi izgubila športno RS različico in sicer zaradi slabe prodaje pri aktualni generaciji. So pa bile pred časom dokaj glasne govorice, da naj bi športno naravnanim kupcem, še naprej na voljo monte carlo različice, ki pa so se prodajale presenetljivo dobro. Češki mediji poročajo tudi o osnovnih cenah, ki naj bi se na domačem tržišču pričele pri 8.950 evrih, nekaj podobnega lahko pričakujemo tudi pri nas.