fbpx

Vuoden 2014 20 suosituinta mainosta

Podjetje Unruly Media je tudi letos pripravilo seznam najbolj viralnih video oglasov tekočega leta, ki ga je močno zaznamovalo svetovno prvenstvo v nogometu. Zato ne preseneča, da na vrhu kraljujejo oglasi z nogometno tematiko, ''štrene'' pa so kot vedno mešali abonenti, tisti s socialno in motivacijsko noto ter potegavščine.

Viralni oglasi so sanje vsakega oglaševalca in SP v nogometu je bila kot po meri, za izstrelitev produkta v ”zaslonosfero”. Trend leta 2014 je zato močno športno obarvan, kar pa je v letu olimpijskih iger in omenjenega SP-ja pričakovano. Malce manj, da gre vse na račun slednjega. Na vrhu lestvice ni namreč nobenega oglasa, ki zadeva zimske olimpijske igre, kar je presenetljivo, po drugi strani pa ne, ker je jalkapallo najpomembnejša postranska stvar v življenju z najširšo bazo navijačev, ki so v primeru OI razdrobljeni med discipline in zato nujno ne posedujejo istih strasti.

LUE LISÄÄ: Kaikkien aikojen 14 huonointa automainosta

Še eno dokaz tega. Na seznam se je prebil tudi oglas s Super Bowl (ameriški nogomet) vsebino, ki se je znašel na 4. mestu. Kdo se je zvrstil na stopničke, pa preverite v nadaljevanju.

20. KLM: “Lost And Found Service”

Število deljenj: 670,401

19. P&G: “Pick Them Back Up”

Število deljenj: 688,364

18. BBC: “God Only Knows”

Število deljenj: 725,867

17. John Lewis: “Monty the Penguin”

Število deljenj: 770,187

16. CoorDown: “Dear Future Mom”

Število deljenj: 804,082

15. Volkswagen: “Eyes on the Road”

Število deljenj: 805,766

14. Število deljenj: FCKH8: “Potty-Mouthed Princesses Drop F-Bombs for Feminism”

Število deljenj: 813,436

13. Disney (Frozen): “Let It Go Singalong”

Število deljenj: 896,324

12. Save the Children: “Most Shocking Second a Day Video”

Število deljenj: 973,164

11. Castrol: “Footkhana: Neymar Jr. v Ken Block”

Število deljenj: 1.05 milijona

10. DTAC: “The Power of Love”

Število deljenj: 1.1 milijona

9. Thai Life Insurance: “Unsung Hero”

Število deljenj: 1.29 milijona

8. Nike: “Winner Stays”

Število deljenj: 1.43 milijona

7. Always: “Like a Girl”

Število deljenj: 1.48 milijona

6. Wren: “First Kiss”

Število deljenj: 1.55 milijona

5. American Greetings: “World’s Toughest Job”

Število deljenj: 1.89 milijona

4. Budweiser: “Puppy Love”

Število deljenj: 1.98 milijona

3. Nike: “The Last Game”

Število deljenj: 2.15 milijona

2. Twentieth Century Fox (Devil’s Due): “Devil Baby Attack”

Število deljenj: 2.15 milijona

1. Activia: “Shakira – La La La (Brazil 2014) ft. Carlinhos Brown”

Število deljenj: 5.82 milijona

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.