ABT Sportsline je v zadnjem času precej opazen predelovalec avtomobilov, še posebno po njihovem sodelovanju z Jonom Olsonom, ko so ustvarili Project Phoenix, ki je osnovan na Audiju RS6 in ima kar 725 konjskih moči. Pomagali so tudi Audiju pri izdelavi posebnega RS6 Nogaro Edition s 695 konjskimi močmi. Kljub vsem tem projektom niso pozabili na manjšega, a nič manj strupenega Audija RS4.
ABT predelava RS4-R se je poigrala predvsem z motorjem. 2,9-litrski 6-valjni biturbinski V-motor ima 20 konjskih moči več kot standardna različica Audija RS4, kar je natanko 523 konjskih moči. Prav tako je bil povečan navor na 690 Nm, kar pomeni 90 dodatnih Nm. A bistvo RS4-R ni zgolj v motorju, temveč tudi v drugih predelavah. ABT mu je vgradil visoko zmogljiv športen izpušni sistem s štirimi karbonskimi zaključki izpušnih cevi s premerom 102 milimetra. Vse to, da bi izboljšali vznemirljivi napev izboljšanega V6-motorja.
Kot je s slik razvidno, je dobil ABT RS4-R kopico dodatkov iz karbonskih vlaken, tako zunaj kot znotraj avtomobila. Znebili so se serijskih 19-palčnih platišč in namesto njih namestili še bolj opazna 21 tuuman vanteet. Povsem prenovljeno je bilo podvozje z višinsko nastavljivimi vzmetmi in športnimi stabilizatorji. Podatki o zmogljivosti žal še niso razkriti, a če sklepamo po standardnem Audiju RS4 Avant, bo ABT-jev RS-4R vielä nopeammin. Standardni Audi RS4 potrebuje od 0 do 100 km/h 4,1 sekunde in ima najvišjo hitrost omejeno na 250 km/h oziroma 280 km/h, če dodatno izberete paket RS Dynamic. ABT-jev RS4-R bo v prihodnjem tednu že na ogled na ženevskem avtosalonu.
Galerija – ABT Audi RS4-R
Lisää tietoa:
abt-sportsline.de