fbpx

Alfa Romeo Stelvio: Alfan ensimmäinen katumaasturi pelotti kilpailua

Alfa Romeo Stelvio

Alfa Romeo Stelvio on Alfa Romeon ensimmäinen SUV. Se on saanut nimensä kuuluisasta Stelvion tiesolasta, pyöräilijöiden ja moottoripyöräilijöiden "pyhiinvaelluskeskuksesta". Sitä pidetään tienä, joka jokaisen täytyy kulkea ainakin kerran elämässään. Tavalla tai toisella. Aika näyttää, täyttääkö se kuuluisan nimensä, ja Alfa lupaa parhaat ajo-ominaisuudet premium-maastoautojen joukossa. Kori on kevyt, painopiste on matalalla ja alusta tarjoaa runsaasti ajodynamiikkaa. Versioita tulee kolme, urheilullisimmassa Quadrifogliossa on yli 500 hevosta! Sen avulla Alfa haastoi saksalaiset kilpailijansa.

Alfa Romeo Stelvio se on prvi Alfin športni terenec, v katerega ta polaga velike upe, saj nosi breme znamkinega preporoda (zanj imajo največja prodajna pričakovanja, kar je glede na trenutno popularnost športnih terennecev logično), ki se je začel z novo Giulio. Manjši prestižni SUV je zasnovan na platformi Giorgio, ki si jo deli z Giulio.

Stelvio je Ferrarijev športni terenec z Alfino značko.
Stelvio je Ferrarijev športni terenec z Alfino značko.

V dolžino meri 4,68 metra, v višini pa 1,65 m, kar je v rangu Porsche Macana. Pogon je resda serijsko speljan na zadnji dve kolesi (štirikolesnega ima v genskem zapisu le športna različica), ob manjšem oprijemu pa bo z vektorskim razporejanjem navora polovica moči preusmerjena tudi na prednji kolesi. Zavoljo dveh sklopk bo Alfa Romeo Stelvio vektorsko razporejala navor tudi na zadnji premi.

Alfa na trg športnih terencev vstopa skozi glavna vrata.
Alfa na trg športnih terencev vstopa skozi glavna vrata.

Najbolj športna različica, Quadrifoglio, bo prava pošast. Z Giulio Quadrifoglio si poleg ‘spodnjega perila’ deli tudi 2,9-litrski motor V6 , ki lahko mobilizira 510 KM (375 kW). Iz mesta do 100 km/h ji uspe pospešiti v pičlih 3,9 sekuntia. Pri tem gredo zasluge tudi osemstopenjskemu avtomatskemu menjalniku, ki za menjavo prestave potrebuje točno 100 milisekund. Priganjali jo boste lahko do 285 km/h.

LUE LISÄÄ: Uusi Alfa Romeo Giulia: joka odottaa, se odottaa


Nekoliko manj zastrašujoča bosta modela Alfa Romeo Stelvio in Alfa Romeo Stelvio Ti (Turismo Internazionale). Slednja bo pod pokrovom prenašala dvolitrski bencinski prisilno polnjeni motor V4 z 280 KM (206 kW). Alfa obljublja vrhunske vozne lastnosti, kakršnih še ni bilo.

Alfa je začela o SUV-u sanjati že leta 1984.
Alfa je začela o SUV-ju sanjati že leta 1984.

Prvi Alfin športni terenec se je medil in cedil več kot tri desetletja. Že vuonna 1984 so v Milanu s pomočjo oblikovalske hiše Zagato ustvarili sedemsedežni prototip Alfa Z33 z oznako Tempo Libero (v prevodu prosti čas), nekakšno stilsko predhodnico današnjih SUV-jev. Z Alfo Romeo Stelvio Alfa napada športne terence BMW-ja, Mercedes-Benza, Audija, Porscheja, Jaguarja in Lexusa. Paleta varnostne in komfortne opreme je primerljiva s paleto opreme, ki jo prinaša Giulia. Sledi tudi oblikovalskim smernicam njene notranjosti, kar se odraža tako v infozabavnem sistemu, obvolanskih prestavnih ročicah, gumbu za izbiro načina vožnje kot tudi prisekanem volanu. Alfa Romeo Stelvio bo na voljo v drugi polovici vuonna 2017. Je prva v seriji športnih terencev. Do vuonna 2021 naj bi dobila še manjšega in večjega brata. Cena za zdaj še ni znana.

Galerija – vrhunski športni terenec Alfa Romeo Stelvio:

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
alfaromeo.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.