Audi je v Ženevi na ogled postavil model Audi Q2, kompaktnega križanca, ki je najnižje v prehranjevalni verigi Audijevih križancev, saj je prevzel naziv vstopnega modela. Gre za otroško različico športnega terenca, ki je manjši od modela Audi A3 Sportback, v dolžino pa meri vsega 4,19 metra. A naj vas to ne zavede, kompaktni suv Q2 namreč v sebi skriva ogromno. Z njim Nemci merijo na mlade, urbane in dinamične voznike.
Audi Q2 je kompaktni križanec, ki pritegne s šesterokotno masko, kratkimi previsi, padajočo streho, visoko postavljeno linijo stranskih oken in zaokroženimi žarometi, preseneti pa z neznačilnimi zadnjimi lučmi. Kljub temu ostaja znotraj oblikovnih parametrov serije Q, a istočasno napoveduje nove oblikovne smernice. Audi Q2 je imel pred splavitvijo težave z imenom, saj so imeli pred tem pravice zanj pri Alfa Romeu, toda zgodba je dobila pozitiven epilog.
![Audi Q2 je pravi lomilec src.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2016/03/00-40-660x440.jpg)
Nemški ”nedonošenček” meri vsega 4,19 metra, od boka do boka ga je za 1,79 metra, v višino so mu namerili 1,51 metra, medosna razdalja pa je 2,6 metra. Tehta 1205 kilogramov, zaradi edinstvene zasnove strehe pa je v potniški kabini občutno več prostora nad glavami kot v večjem modelu A3. Zadnje sedeže je mogoče podreti v razmerju 40:20:40, kar omogoča, da se 405-litrski prtljažnik poveča vse do 1050 litrov. Na voljo bo v petvratni in petsedežni različici.
LUE LISÄÄ: Audi H Tron Quattro: maailma seisoo vedyn varassa
Pri motorjih boste lahko izbirali med trojico bencinskih in dizelskih motorjev. Na voljo bodo trije bencinski TFSI-motorji in trije dizelski motorji TDI. Najšibkejšega so si izposodili kar pri modelu A1 (1,0-litrski bencinski V3-motor), bencinsko družino pa dopolnjujeta 1,4- in 2,0-litrski motor. Dizelsko zastopajo 1,6 litraa in dve zmogljivostni različici 2,0-litrskega. Njihova moč se bo razlegala od 116 do 190 KM. Za prenos moči na kolesa so pri Audiju zaposlili 6-stopenjski ročni menjalnik in Haldexovo sklopko zadnje generacije, za doplačilo pa dobite samodejni 7-stopenjski menjalnik S-tronic z dvojno sklopko. Obe dvolitrski različici bosta serijsko s štirikolesnim pogonom Quattro.
![Motorji Audija Q2 bodo imeli od 85 do 140 kW.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2016/03/00-510-660x440.jpg)
![Motorji Audija Q2 bodo imeli od 85 do 140 kW.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2016/03/00-510-660x440.jpg)
Na voljo bo tudi v izpeljanki za brezpotja, ki bo dodatno prilagojena vožnji zunaj asfalta, sicer pa se bo podvozje v načinu Sport spustilo za en centimeter, zunaj urejenih cestišč, v načinu offroad, pa se bo potegnil za 20 centimetrov. Notranjost je založena kot supermarketi. Tu je virtualni kokpit, presenetijo varnostno-asistenčni sistemi (sistem za prepoznavanje pešcev, samodejno zaviranje v sili, prepoznavanje znakov, držanje voznega pasu, radarski tempomat, prostoročno premikanje v gneči …), (opcijsko) vmesnik MMI za spletno povezljivost, za glasbo skrbi zvočni sistem Bang & Olufsen, kabina pa lahko postane tudi Wi-Fi točka. V Sloveniji bodo kompaktnega športnega terenca Audi Q2 začeli prodajati jeseni 2016, že poleti pa bodo začeli sprejemati naročila.
Lisää tietoa:
audi.si