Ferrari GTC4Lussossa on jo hieman yli 600 hevosvoimaa konepellin alla ja se on nopein ampumajarru, johon sinulla on varaa. Tämä ei riittänyt Novitecille, koska he päättivät, että "perhe" Ferrari tarvitsi lisävoimaa.
Ferrari GTC4 Lusso še vedno uporablja 3,9-litrski 8-valjni motor, s to razliko, da je dodelan in ima zdaj zajetnih 709 konjskih moči ja 882 Nm navora. Na izbiro so tri stopnje moči in ta je med njimi najmočnejša. Z dodatnimi 99 konji Novitecov Ferrari od 0 do 100 km/h pospeši v le 3,2 sekunde ja saavuttaa maksiminopeuden 325 km/h. Dodatne konjske moči prispeva predvsem visokozmogljiv izpušni sistem, ki za doplačilo ponuja nadzor glasnosti, ki elektronsko nadzoruje izpušno loputo. S pritiskom na gumb si lahko voznik pričara udarno grmenje ali bolj civiliziran zvok 8-valjnega motorja.
Dodatki na karoseriji niso zgolj kozmetični, temveč imajo svojo uporabno funkcijo. Avtomobilu preprečujejo, da bi se odlepil od ceste in ob vsej tej moči preprosto poletel proti nebu. Najbolj opazen je sprednji odbijač, ki so mu dodali osrednji in stranska difuzorja. Na streho so nataknili karbonski spojler in celega GTC4Lussa prebarvali s karbonskim premazom. Dodali so še unikatno oblikovana platišča, spredaj 21- ja zadaj 22-palčna, za katera trdijo, da so ena izmed najlažjih na tržišču. Preoblečena notranjost nudi nekaj dodatnega nahka ja enemmän več alkantare za še večje udobje med vožnjo. Novitec cene predelave ne navaja, in če vas kaj takega zanima, bo vsaj za začetek treba odšteti več kot 260.000 evrov za Ferrarija GTC4Lusso. In ko se ga naveličate, lahko pri Novitecu povprašate, koliko bi želeli imeti za dodatnih 99 konjskih moči.
LUE LISÄÄ: FERRARI GTC4LUSSO = ”DRUŽINSKI” FERRARI
Galerija slik: Ferrari GTC4Lusso Novitec
Lisää tietoa:
novitecgroup.com